آمار جرم و جنایت در سرخس پایین، اما نشانه‌دار است/ نباید اجازه داد فرهنگ مردم سرخس زیر سؤال برود
آمار جرم و جنایت در سرخس پایین، اما نشانه‌دار است/ نباید اجازه داد فرهنگ مردم سرخس زیر سؤال برود
رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان سرخس با تأکید بر اینکه حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر می‌تواند پشتوانه دستگاه قضایی و انتظامی برای برخورد جدی با اخلال گران نظم عمومی جامعه باشد، گفت: آمار جرم و جنایت در شهرستان سرخس پایین، اما نشانه‌دار است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ ظهر امروز (چهارشنبه) در جمع اعضای ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان سرخس اظهار کرد: یکی از واجب‌های فراموش‌شده فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر است که اگر در جامعه محقق شود، شاهد پیامدهای سوء نخواهیم بود.

 

امام‌جمعه سرخس افزود: در جامعه‌ای که امربه‌معروف و نهی از منکر صورت نگیرد و دعوت به خیر نشود، بدها در آن جامعه مسلط می‌شوند.

 

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان سرخس تصریح کرد: اگر امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه تحقق پیدا نکند، منکراتی تحت عنوان معروف شناخته می‌شوند.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ با تأکید بر اینکه قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، عنوان کرد: این قانون در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید تا جلوی منکرات در جامعه گرفته شود.

 

امام‌جمعه سرخس اضافه کرد: حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر می‌تواند پشتوانه دستگاه قضایی و انتظامی برای برخورد جدی با اخلال گران نظم عمومی جامعه باشد.

 

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان سرخس با اشاره به حوادث اخیر در سرخس تأکید کرد: باید با برهم زنندگان نظم عمومی جامعه برخوردی سخت شود و قوانینی که تاکنون درباره مراسمات عروسی اجرایی نشده به مرحله اجرا برسد.

 

وی اظهار داشت: مجموعه روحانیت، آموزش‌وپرورش و بسیج باید در خلق نشدن این حوادث با دستگاه‌های مربوطه همکاری داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ به آمار پایین جرم و جنایت در شهرستان سرخس اشاره کرد و بیان داشت: آمار جرم و جنایت در شهرستان سرخس پایین، اما نشانه‌دار است، بنابراین نباید اجازه داد فرهنگ مردم شهرستان با این حوادث نشانه‌دار زیر سؤال برود.

انتهای پیام/