راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه در نماز جمعه‌های کشور/ پیاده‌روی اربعین حسینی مصداق جریان سازی فرهنگی است
راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه در نماز جمعه‌های کشور/ پیاده‌روی اربعین حسینی مصداق جریان سازی فرهنگی است
مسئول ستادهای نماز جمعه کشور با تأکید بر اینکه کار قرارگاه فرهنگی، جریان سازی فرهنگی است، گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی مصداق جریان سازی فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمود سیاح صبح امروز (چهارشنبه) در جمع اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان سرخس با تأکید بر اینکه فعالیت‌های قرارگاه فرهنگی شهرستان سرخس مثال‌زدنی است، اظهار کرد: باید هماهنگی و انسجام ویژه‌ای میان دفاتر امام‌جمعه و ستادهای نماز جمعه شکل بگیرد تا بتوانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم.

 

مسئول ستادهای نماز جمعه کشور با اشاره به دهه ولایت و عید غدیر خم خاطرنشان کرد: باید جریان ولایت در عید غدیر خم تقویت شود.

 

وی با تأکید بر اینکه کار قرارگاه فرهنگی، جریان سازی فرهنگی است، افزود: پیاده‌روی اربعین حسینی مصداق جریان سازی فرهنگی است که قرارگاه‌های در این زمینه فعالیت‌های خودجوش فرهنگی دارند.

 

حجت‌الاسلام سیاح یکی از مؤثرترین اقدامات قرارگاه فرهنگی را امر اطلاع‌رسانی دانست و تأکید کرد: ستادهای نماز جمعه باید تقویت‌شده و اخبار آن به‌روز اطلاع‌رسانی شود.

 

مسئول ستادهای نماز جمعه کشور تصریح کرد: شهری داریم که در روزهای چهارشنبه هر هفته در تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهادها و مساجد این شهر نماز جمعه را تبلیغ می‌کنند، بنابراین تبلیغ نماز جمعه از اولویت‌های ستادهای نماز جمعه باید باشد.

 

وی بیان داشت: فعالیت ستادهای نماز جمعه در کشور تشکیلاتی انجام می‌شود و در ستادهای نماز جمعه به دنبال کار کیفی هستیم.

 

حجت‌الاسلام سیاح برپایی ایستگاه‌های مطالعه را ابتکار جدید ستادهای نماز جمعه کشور عنوان کرد و اظهار داشت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری که معرفی کتاب‌های ارزشمند را در نمازهای جمعه داریم، برپایی ایستگاه‌های مطالعه نیز در حال شکل‌گیری است.

 

مسئول ستادهای نماز جمعه کشور با اشاره به سخنرانی دانشجویان در نمازهای جمعه تصریح کرد: در یک سال اخیر حدود ۷۰۰ دانشجو در نمازهای جمعه سخنرانی داشتند که مردم نیز به آن رغبت نشان داده و استقبال کردند.

انتهای پیام/