بهره‌برداری ۷۲ پروژه همزمان با هفته دولت در سرخس
بهره‌برداری ۷۲ پروژه همزمان با هفته دولت در سرخس
فرماندار سرخس گفت: همزمان با هفته دولت 72 پروژه بااعتباری بالغ‌بر 26 میلیارد و 200 میلیون تومان در شهرستان سرخس افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

حسین سنجرانی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار کرد: دولت شهیدان رجایی و باهنر می‌تواند الگویی تمام‌عیار از یک دولت خدمتگزار برای دولتمردان ما باشد.

 

فرماندار سرخس افزود: پاسخگویی شفاف و دقیق به‌حق مردم در چهارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران باید به‌صورت مستمر مدنظر مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

 

وی بابیان اینکه ۱۰ کمیته برای برگزاری برنامه‌های هفته دولت در شهرستان سرخس تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت ۷۲ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۲۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در شهرستان سرخس افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

 

رئیس ستاد هفته دولت شهرستان سرخس تجلیل از ایثارگران، جانبازان و آزادگان شاغل در ادارات، طرح مقام سازی مسکن مددجویان کمیته امداد، آسفالت راه‌های روستایی، افتتاح توسعه شبکه گاز ایستگاه راه‌آهن، تقویت نیروگاه شمس سرخس، بهره‌برداری از کارخانه فرآوری برنج در منطقه ویژه، بهره‌برداری از ایستگاه هواشناسی خودکار نوبنیاد، افتتاح خانه‌های بهداشت روستای صاحب داد،خداداد، کندکلی و بغبغو، بهره‌برداری از بوستان‌های تفریحی و ورزشی در روستاهای بغبغو، پدلی و درازآب را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان اعلام کرد.

 

سنجرانی تصریح کرد: اجرای طرح آبخیزداری و گابیون منابع طبیعی در گنبدلی، کال سرخ و گردنه مزداوند، برق‌رسانی به روستای ارتینج، افتتاح استخر ذخیره آب کشاورزی بزنگان، افتتاح دبیرستان روستاهای کندکلی و قوش سربوزی، احداث شبکه روستایی بلوار بعثت و تقویت ۴۰ کیلومتر شبکه سیمی را از دیگر برنامه‌های هفته دولت شهرستان سرخس برشمرد.

 

فرماندار سرخس در ادامه با اشاره به تشییع پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در شهر مزداوند اظهار داشت: روز سه‌شنبه هفتم شهریورماه و همزمان با ششمین روز از هفته دولت، پیکرهای مطهر دو شهید گمنام بر روی دستان مردم شیعه و سنی شهرستان سرخس در شهر مزداوند این شهرستان تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

انتهای پیام/