نگاه ما در اداره تبلیغات نگاهی وحدت‌گرایانه است
نگاه ما در اداره تبلیغات نگاهی وحدت‌گرایانه است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخس با اشاره به این نکته که برای اولین بار در شهرستان تعداد پنج نفر از خواهران در اداره تبلیغات فعال و به مدارس شبانه‌روزی دخترانه اعزام می‌شوند، گفت: نگاه ما در اداره تبلیغات نگاه وحدت‌گرایانه است.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر بتوئی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخس گفت: برای اولین بار در شهرستان تعداد ۵ نفر از خواهران در اداره تبلیغات فعال شدند و به مدارس شبانه‌روزی دخترانه اعزام می‌شوند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخس بیان کرد: این خواهران کارهای پرورشی را در مدارس انجام می‌دهند.

 

حجت‌الاسلام بتوئی بابیان اینکه در تیرماه سال ۹۴ تعداد ۱۴ طلبه در روستاهای شهرستان فعالیت داشتند افزود: هم‌اکنون ۳۱ طلبه در روستاها مشغول فعالیت هستند که با ۵ روحانی خواهر این تعداد به ۳۶ نفر رسیده است.

 

وی تصریح کرد: در شش ماه دوم سال ۹۴ چهار خانه عالم در روستاهای چشمه شور، پسکمر، ابراهیم‌آباد و قوش چاکر تکمیل و افتتاح شده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخس بابیان اینکه این اداره در سال گذشته به‌عنوان اداره برتر استان معرفی شد، اظهار کرد: نگاه ما در اداره تبلیغات نگاه وحدت‌گرایانه است و طلبه‌ای که تعصبات خاصی داشته باشد، بلافاصله باید از شهرستان برود.

 

حجت‌الاسلام بتوئی از ساخت ساختمانی به‌عنوان مهمان‌پذیر اداره تبلیغات با همکاری و کمک خیرین، نماینده مجلس، فرمانداری، پالایشگاه گاز و شرکت نفت خبر داد و گفت: ساخت این مهمان‌پذیر تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و برای مهمانان و طلبه‌هایی که برای مدت کوتاهی در شهرستان حضور پیدا می‌کنند در نظر گرفته شده است.

 

وی به دریافت بسته‌های فرهنگی به مناسبت دهه کرامت از آستان قدس رضوی اشاره  و عنوان کرد: ارزش این بسته‌های فرهنگی بالغ‌بر ۷۰ میلیون ریال بوده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخس اظهار کرد: با همکاری پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس، چهارشنبه هر هفته تعداد ۴۰ نفر از بانوان روستایی به‌صورت رایگان به حرم مطهر رضوی اعزام و از غذای حضرت اطعام می‌شوند.

 

حجت‌الاسلام بتوئی در پایان گفت: در روزهای مختلف سال کاروان دین نشاط زندگی با حضور در سطح شهر فعالیت‌های مختلف فرهنگی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/