طرح/ سه جهت‌گیری دولت دوازدهم
طرح/ سه جهت‌گیری دولت دوازدهم
رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری پرداختن به مشکلات مردم، تعامل گسترده با دنیا و ظاهر شدن در برابر هر سلطه‌طلبی باصلابت و قدرت را سه جهت‌گیری دولت دوازدهم بیان کردند.

به گزارش نسیم سرخس، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری با اشاره به سه جهت‌گیری دولت دوازدهم در خصوص جهت‌گیری اول فرمودند: پرداختن به مشکلات مردم است. پرداختن به مسائل داخلی، مشکلات مردم، مسئله معیشت و اقتصاد؛ که این دو باید به نقطه قابل قبولی در طول این چهار سال برسانید.

 

ایشان با اشاره به جهت‌گیری دوم تصریح کردند: تعامل گسترده با دنیاست. این درست نقطه مقابل آن چیزی است که دشمنان ما و سلطه‌گران عالم دنبالش هستند. ما می‌توانیم با دنیا ارتباطات وسیع و گسترده‌ای داشته باشیم، هم به ملت‌ها و دولت‌های دیگر کمک کنیم، هم از کمک آن‌ها بهره‌مند بشویم.

 

رهبر انقلاب در خصوص جهت‌گیری سوم خاطرنشان کردند: در برابر هر سلطه‌طلبی باصلابت و قدرت ظاهر بشوید. آن سلطه‌طلب هر که می‌خواهد باشد، امروز از همه متجاوزتر و وقیح‌تر رژیم ایالات‌متحده آمریکاست، در مقابل این‌ها باصلابت، باقدرت، با پشتوانه‌ی اقتدار ملی و کمک این مردم می‌توانید از ترفندهای آن‌ها جلوگیری کنید و آن را دفع کنید.

برای دیدن تصویر در اندازه اصلی اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/