کاروان زائران پیاده سرخس راهی حرم امام مهربانی‌ها شد+ تصاویر
کاروان زائران پیاده سرخس راهی حرم امام مهربانی‌ها شد+ تصاویر
صبح امروز با بدرقه خادمان حرم مطهر رضوی، کاروان پیاده مشتاقان آقا علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام سرخس برای بیست و پنجمین سال متوالی راهی حرم امام مهربانی‌ها شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، صبح امروز با بدرقه خادمان حرم مطهر رضوی (کاروان زیر سایه خورشید)، کاروان پیاده مشتاقان آقا علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام شهرستان سرخس برای بیست و پنجمین سال متوالی راهی حرم امام مهربانی‌ها شد.

مسئول کاروان پیاده مشتاقان علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام شهرستان سرخس در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: امسال بیست و پنجمین سال است که برای پابوسی امام مهربانی‌ها کاروان پیاده مشتاقان علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام سرخس عازم مشهد مقدس می‌شود.

بوذر جمهر سیستانی نژاد بابیان اینکه حرکت این کاروان پیاده از سال ۷۲ با ۱۰ نفر شروع شده است، افزود: جمعیت این کاروان در سال‌های اخیر به ۳۰۰ نفر رسیده که امسال حدود ۱۵۰ نفر برای پابوسی آقا علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام راهی مشهد مقدس شدند.

وی هدف از حرکت این کاروان را عشق و ارادت به اهل‌بیت علیه‌السلام و آقا علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام عنوان کرد: کاروان پیاده مشتاقان کاملاً مردمی بوده و از اقشار مختلف اعم از کشاورز، بازاری، دامدار، کارمند و بازنشستگان در این کاروان حضور دارند.

مسئول کاروان پیاده مشتاقان علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام شهرستان سرخس به ارادت مردم شیعه و سنی شهرستان سرخس به آقا علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام اشاره کرد و اظهار داشت: همانند سال‌های گذشته شاهد حضور برادران اهل سنتمان در این کاروان هستیم و امسال نیز تعدادی از این عزیزان با کاروان مشتاقان علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام و به عشق زیارت این امام رئوف در کاروان حضور دارند.

سیستانی نژاد بیان کرد: کاروان پیاده مشتاقان علی این موسی‌الرضا علیه‌السلام سرخس به مدت چهار روز با پای پیاده مسیر سرخس به مشهد را طی می‌کند و در شب ولادت آقا علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام مهمان آن حضرت خواهد بود.

انتهای پیام/