موشک‌های سپاه قلب کفر را نشانه گرفته است/ دوقطبی‌های کاذب به امنیت کشور ضربه می‌زند
موشک‌های سپاه قلب کفر را نشانه گرفته است/ دوقطبی‌های کاذب به امنیت کشور ضربه می‌زند
امام‌جمعه سرخس با اشاره به پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک‌باران مواضع داعش در دیرالزور سوریه، گفت: امروز موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قلب کفر، زور و زر استکبار و کشورهای مرتجع عربی را نشانه گرفته است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس از حضور گسترده مردم ولایتمدار سرخس در راهپیمایی روز جهانی قدس با زبان روزه و در هوای گرم قدردانی کرد و اظهار داشت: حمایت از آرمان قدس و فلسطین حرکتی دینی، ملی و انسانی، حمایت از مستضعفان جهان و بخشی از دفاع مشروع بوده که ریشه قرآنی دارد.

 

امام‌جمعه سرخس افزود: امنیت و منافع ملی ما اقتضا می‌کند که از کشورهای اسلامی حمایت کنیم و این حمایت از امنیت کشور و توصیه دین و قرآن است.

 

خطیب نماز جمعه سرخس تأکید کرد: اگر حمایت ما از سوریه و فلسطین نبود شرایط کشورمان متفاوت بود و اکنون منتقدان هم به این موضوع واقف هستند.

 

ارژنگ علاوه بر اندیشه قرآنی و امنیت ملی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین را وظیفه‌ای انسانی دانست و افزود: حضور و شکل‌گیری رژیم جعلی اسرائیل در فلسطین بر اساس اسب تراوا و سیاست نیرنگ و فریب است.

 

امام‌جمعه سرخس بیان داشت: سیاست‌های اسرائیل غاصب در منطقه شکست‌ خورده و شاهد قدرت پوشالی آن‌ها هستیم و بحران‌های عدم مشروعیت و منزلت، بحران‌های هویتی، بحران‌های اقتصادی و مالی و انزجار جهانی علیه آن‌ها، همه از نشانه‌های شکست این رژیم جعلی در منطقه است.

 

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک‌باران مواضع داعش در دیرالزور سوریه، تصریح کرد: امروز موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قلب کفر، زور و زر استکبار و کشورهای مرتجع عربی را نشانه گرفته است.

 

ارژنگ اظهار داشت: دست قدرت الهی همیشه همراه پاسداران و مردم ما بوده و این تضمین الهی است که اگر خدا را یاری کنیم دست نصرت الهی با ما خواهد بود.

 

امام‌جمعه سرخس ادامه داد: دیروز سربازان اسرائیلی در اسب تراوا پنهان شدند و به فلسطین ضربه زدند و امروز با سیاست‌های فرهنگی پنهان حربه و نفوذ در مسئولان نظام، درصدد استحاله و تغییر نظام ما هستند.

 

وی عنوان کرد: شهادت ۱۷ هزار نفر به‌وسیله ترور و فتنه سال ۸۸ ازجمله اقداماتی بود که دشمن برای براندازی نظام و ایجاد اختلال در صفوف متحد مردم انجام داد اما بدخواهان نظام بدانند که در ادامه هم سیلی محکمی از مردم ما خواهند خورد.

 

ارژنگ بیان داشت: مسئولان توجه کنند اتحاد و وحدت مردم را با غفلت و لجاجت‌های سیاسی و اظهارنظرهای کودکانه برهم نزنند و اتحاد ملی را با تبعیت و همگام با رهبری تقویت کنند و نگذارند پازل نفوذ در کشور گسترش پیدا کند.

 

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: ایجاد دوقطبی‌های کاذب در کشور باعث امیدواری دشمن و ضربه زدن به امنیت و قدرت ملی ایران اسلامی می‌شود.

 

امام‌جمعه سرخس در پایان به کمبود آب در برخی روستاهای شهرستان اشاره کرد و از نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی خواست به جد پیگیر اعتبارات شهرستان باشد و اجازه ندهد این اعتبارات در جای دیگر هزینه شود.

انتهای پیام/