پدیده شوم «تروریسم» جهانی است و مرز نمی‌شناسد/ فرزندان اسلام ناب محمدی به‌زودی این انگل‌های بدسرشت را از بین می‌برند
پدیده شوم «تروریسم» جهانی است و مرز نمی‌شناسد/ فرزندان اسلام ناب محمدی به‌زودی این انگل‌های بدسرشت را از بین می‌برند
امام‌جمعه اهل سنت سرخس با اشاره به حادثه تروریستی تهران گفت: جامعه اهل سنت با ابراز تأسف عمیق از وقوع این‌گونه حملات تروریستی در کشتن مردم بی‌گناه و ترویج موج وحشت، ارعاب و خشونت را که مخالف آموزه‌های اسلام ناب محمدی است، به‌شدت محکوم می‌کند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، مولوی احمد پارسا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به آیه ۳۲ سوره مائده اظهار کرد: طبق این آیه شریفه از دیدگاه خدا و قرآن هر کس به‌ناحق انسانی را به قتل برساند، گویی که کل بشریت را به قتل رسانده است.

 

امام‌جمعه اهل سنت سرخس افزود: این انسان‌نماهای خودفروخته‌ای که بویی از دین اسلام و انسانیت نبرده‌اند، به نام دین اسلام مردم بی‌گناه مسلمان را می‌کشند و زمانی که این حرکت ناپسند خودشان را انجام می‌دهند با دهان‌های کثیفشان کلمه مبارکه «لا اله الا الله محمد رسول‌الله» را فریاد می‌کنند، درحالی‌که معنی و مفهوم این کلمه مبارک مغایر با عمل شنیع این شیادان و مزدوران یهودی است.

 

وی تصریح کرد: داعشی های بی‌دین و مزدور به نام اسلام جنایت می‌کنند تا چهره‌ خشنی از اسلام ناب محمدی به جهان نشان دهند، ولی این شیطان‌صفتان کور خوانده‌اند و دیر یا زود به اذن الله فرزندان اسلام ناب محمدی این انگل‌های بدسرشت و بد تفکر روی زمین را از بین خواهند برد.

 

مولوی پارسا بیان کرد: داعشی ها و حمایت‌کنندگان مزدورشان بدانند که همه مسلمانان از آنان بری و بیزار هستند؛ اسلام دینی سراسر رحمت و رأفت، معنویت و اخلاق و نه قتل و خشونت و آدم کشی است.

 

وی در ادامه به جنایت دور از انسانیت تروریست‌ها در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و اظهار داشت: جامعه اهل سنت با ابراز تأسف عمیق از وقوع این‌گونه حملات تروریستی در کشتن مردم بی‌گناه و ترویج موج وحشت، ارعاب و خشونت را که مخالف آموزه‌های اسلام ناب محمدی است به‌شدت محکوم می‌کند و تسلیت عرض می‌کنیم به مقام معظم رهبری و خانواده‌های داغدار که عزیزانشان را توسط یک سری انسان‌های شیطان‌صفت از دست دادند.

 

امام‌جمعه اهل سنت سرخس عنوان کرد: ما بر این باور هستیم که پدیده شوم «تروریسم» جهانی است و مرز نمی‌شناسد و محدود به مکان و زمان خاصی نیست.

 

مولوی پارسا تأکید کرد: ملت ایران چه شیعه و چه سنی باید اختلافات سلیقه‌ای را کنار بگذارند و بیشتر از گذشته وحدت و همگرایی داشته باشند تا این شیطان‌صفتان سوءاستفاده نکنند.

 

وی اظهار داشت: داعشی ها غضبناک هستند که ما چنین امنیتی داریم و می‌خواهند این امنیت و اخوت و برادری ما را خدشه‌دار کنند اما کور خوانده‌اند.

 

امام‌جمعه اهل سنت سرخس در پایان از زحمات همه نهادهای مربوطه به‌خصوص نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با بصیرت و هوشیاری به‌موقع توطئه‌های تروریست‌ها را خنثی کردند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/