«انتخابات» رزمایش قدرت ملت اسلام است
«انتخابات» رزمایش قدرت ملت اسلام است
امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات راه تسلط بیگانگان بر کشور را می بندد، اظهار کرد: انتخابات رزمایش قدرت ملت اسلام است و ادعا می کند که نظام اسلامی برخوردار از حمایت مردمی است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه های این هفته نماز جمعه سرخس به حضور حداکثری مردم در انتخابات امروز تاکید کرد و گفت: اگر قانون اساسی را مرور کنیم، می بینیم که در جای جای آن به نقش برجسته مردم در تشکیل حکومت اسلامی و استمرار ان اشاره شده است.

 

امام جمعه سرخس با بیان اینکه یکی از عرصه های مهم مشارکت سیاسی، شرکت در انتخابات است، تصریح کرد: انتخابات تجلی حیات سیاسی ملت ایران است.

 

وی بیان داشت: جامعه ای که انتخابات نداشته و در اداره کشورش نقشی ندارد، جامعه ای مرده است و حیات ندارد.

 

ارژنگ با تاکید بر اینکه ملت ایران برخوردار از حیات سیاسی است، عنوان کرد: انتخابات جشن ملی ما است و پیروز این میدان هم، ملت ایران و نظام اسلامی است.

 

خطیب نماز جمعه سرخس اظهار داشت: رای مردم امانت است و این رسالت سنگینی را بر عهده مسئولان برگزاری انتخابات گذاشته است.

 

وی با بیان اینکه حرکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات راه تسلط بیگانگان بر کشور را می بندد، افزود: حضور حداکثری امروز مردم در انتخابات به تعبیر قرآن، مصداق عمل صالح بوده و خشم و غضب دشمنان را به دنبال دارد.

 

امام جمعه سرخس خاطرنشان کرد: هر عملی که باعث عصبانیت کفار شود، عمل صالح است و پاداش خدای متعال را در پی دارد.

 

ارژنگ تصریح کرد: امروز حضور همگانی و حداکثری ملت ایران در انتخابات، قطع و یقیین موجب عصبانیت دشمنان و کفار می شود.

 

وی بیان کرد: اقدام و عمل مومن باید به سمتی باشد که دشمنان اسلام را ناراحت کند و این مسئله مطرح نشود و نگوید که من کاری به این عرصه ها ندارم.

 

خطیب نماز جمعه سرخس اظهار داشت: یکی از عرصه هایی که باعث ترساندن دشمنان اسلام می شود، حضور در پای صندوق های است.

 

امام جمعه سرخس تصریح کرد: انتخابات رزمایش قدرت ملت اسلام است و ادعا می کند که نظام اسلامی برخوردار از حمایت مردمی است.

 

ارژنگ بیان داشت: حضور حداکثری و باشکوه ملت ایران در انتخابات می تواند قدرت چانه زنی مسئولان نظام اسلامی در عرصه های بین المللی را تقویت کند.

 

وی افزود: امروز حتی کسانی که انقلاب اسلامی را قبول ندارند، آن ها هم منافعشان در شرکت در انتخابات است.

 

خطیب نماز جمعه سرخس اضافه کرد: اگر نظام یمن امروز برخوردار از حمایت مردمی بود، یعنی کاری که انقلابیون یمنی به دنبال آن هستند، عربستان سعودی جرات حمله و تجاوز به این کشور را پیدا نمی کرد.

 

امام جمعه سرخس تاکید کرد: اگر حضور مردم در انتخابات ضعیف باشد، تمامی کسانی که امروز به سمت کشورهای اسلامی دست درازی کرده اند، قطعا به نظام اسلامی ما هم رحم نخواهند کرد.

 

ارژنگ تصریح کرد: یک تکلیف عقلی است که برای پایداری، عزت و اقتدار کشور، ملت ایران حضوری حداکثری در انتخابات داشته باشند.

 

وی اظهار کرد: امیدواریم با حضور حداکثری، این رزمایش ملت ایران به نفع ملت تمام شود.

 

وی در پایان تاکید کرد: در نهایت باید تمامی کسانی که طرفدار نامزدها هستند، جشن ملی را خراب نکنند و هر کس انتخاب شود، رئیس جمهور همه ملت ایران است.

انتهای پیام/