هیچ نامزدی حق سوءاستفاده از نام سپاه و بسیج در انتخابات را ندارد
هیچ نامزدی حق سوءاستفاده از نام سپاه و بسیج در انتخابات را ندارد
روابط عمومی سپاه سرخس در بیانیه‌ای با دعوت از عموم مردم ولایت مدار و شهیدپرور شهرستان سرخس برای پرشور برگزار شدن انتخابات تأکید کرد: علاوه بر اینکه سپاه و بسیج برای هیچ نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تبلیغ و حمایت نمی‌کند، هیچ‌کدام از نامزدها هم حق سوءاستفاده از نام سپاه و بسیج را ندارند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، روابط عمومی و تبلیغات دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخس در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیانیه‌ای صادر کرد.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

امام خامنه‌ای (حفظه الله) می‌فرمایند: هر کس به عزت ایران اسلامی علاقه‌مند است، در این انتخابات باید شرکت کند؛ حالا ان شاء الله دنیا روز جمعه خواهد دید که مردم ایران چطور مشتاقانه به سمت انجام‌وظیفه و احقاق حق که هم وظیفه است، هم حق است حرکت خواهد کرد.

 

سپاه پاسداران ناحیه سرخس از عموم مردم ولایت مدار و شهیدپرور شهرستان سرخس برای پرشور برگزار شدن انتخابات دعوت به عمل می‌آورد.

 

یادآور می‌شود، علاوه بر اینکه سپاه و بسیج برای هیچ نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تبلیغ و حمایت نمی‌کند، هیچ‌کدام از نامزدها هم حق سوءاستفاده از نام سپاه و بسیج را ندارند و با افرادی که از نام سپاه و بسیج سوءاستفاده کنند طبق مقررات برخورد می‌شود.

انتهای پیام/