شکوفایی اقتصاد کشور در گرو توجه به جامعه کارگری است
شکوفایی اقتصاد کشور در گرو توجه به جامعه کارگری است
امام‌جمعه سرخس گفت: مدیران و دولت‌مردان اگر می‌خواهند کارگران در صنعت خلاقیت و ابتکار عمل در تولیدات داخلی داشته باشند باید به وضعیت معیشتی آن‌ها توجه کنند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، در مراسمی با حضور تنی چند از مسئولان، امام‌جمعه شهرستان سرخس، مدیران و کارکنان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس از تعدادی از بسیجیان جامعه بسیج کارگری این مجتمع گازی تقدیر شد.

 

امام‌جمعه سرخس در این مراسم اظهار کرد: کارگران فعال در واحدهای صنعتی کشور امروز نقش بسزایی در تقویت تولید داخلی دارند.

 

حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ تصریح کرد: امروز اگر جامعه کار و کارگری همراه با خلاقیت و ابتکار نباشد و به آنچه داریم بسنده کنیم یعنی گرفتار رکود شده‌ایم، بنابراین باید به فناوری روز توجه کرده و استعداد ایرانی را به‌کارگیری کنیم تا شاهد شکوفایی اقتصاد ملی همراه با تولید داخل باشیم.

 

وی بیان داشت: کارگران نقش مهمی در حمایت از تولید داخل دارند و زمانی که در صنعت کالای باکیفیت تولید شود مشتریان و خریداران ترغیب به خرید کالای ایرانی می‌شوند.

 

امام‌جمعه سرخس توجه به وضعیت معیشتی کارگران را خواستار شد و اظهار داشت: مدیران و دولت‌مردان اگر می‌خواهند کارگران در صنعت خلاقیت و ابتکار عمل در تولیدات داخلی داشته باشند باید به وضعیت معیشتی کارگران توجه کنند، به‌هرحال امروز در صنعت نفت و گاز شاهد پیشرفت‌های شگرفی هستیم و نقش کارگران را باید بر اساس پایه تولید نگاه کنیم.

 

ارژنگ تأکید کرد: اگر بخواهیم شاهد تقویت تولید داخل باشیم و به تأکیدات مقام معظم رهبری در حوزه خودکفایی و توجه به صنایع داخلی دست یابیم باید به کارگران توجه ویژه شود.

 

در پایان این مراسم از تعدادی از کارگران بسیجی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس تقدیر شد.

انتهای پیام/