یال و کوپال آمریکا ریخته و نعره‌اش مانده است/ حضور گسترده مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند
یال و کوپال آمریکا ریخته و نعره‌اش مانده است/ حضور گسترده مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند
امام‌جمعه موقت سرخس با تأکید بر اینکه «اخلاق انتخاباتی» باید در رأس فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداها و طرفدارانشان باشد، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی است و هر چه این حضور پررنگ‌تر شود، توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علی‌اصغر شریعتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تبریک مبعث پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: تنها نعمتی که خداوند بر بندگانش منت نهاد، نعمت بعثت نبی مکرم اسلام بود.

 

امام‌جمعه موقت سرخس افزود: بعثت در رأس همه مسائل قرار می‌گیرد چون ریشه هدایت، کمال، اساس تربیت و از همه مهم‌تر اساس اخلاق است.

 

وی عنوان کرد: اگر اخلاق ضعیف نباشد، نباید امروز شاهد افزایش پرونده‌ها در دادگستری‌ها باشیم؛ اختلافاتی که اکثر آن‌ها به دلیل مسائل جزئی بوده و با گذشت قابل‌حل است.

 

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه با تبریک دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از فداکاری‌ها و ازخودگذشتگی‌ها این نهاد مقدس در عرصه‌های مختلف تقدیر کرد و اظهار داشت: امروز شاهد خدمت‌رسانی گسترده سپاه در عرصه‌های مختلف کشور هستیم و هر جا نیاز به کمک باشد، سپاه وارد میدان عمل می‌شود.

 

شریعتی بابیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیمان‌های بزرگ صنعتی حضور فعال و موفق دارد، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در صحنه جهاد و خدمات غیرنظامی و هم در حوزه نظامی و دفع تهدیدات دشمن موفق عمل کرده است.

 

امام‌جمعه موقت سرخس در ادامه به سالروز شکست آمریکا در طبس اشاره کرد و افزود: پس‌ازاینکه لانه جاسوسی تسخیر شد، آمریکا به بهانه آزاد کردن جاسوسان لشکرکشی کرد و با همکاری مخفیانه و محرمانه عوامل داخلی خودش در ایران و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و حتی پیش‌بینی وضعیت جوی وارد صحرای طبس شد، اما در سوم اردیبهشت‌ماه خداوند طوفان را فرستاد و نقشه آنان را نقش بر آب کرد و به تعبیر حضرت امام (ره)، شن‌ها لشکریان خدا شدند.

 

وی با تأکید بر اینکه آمریکا یال و کوپالش ریخته و فقط نعره‌اش مانده است، بیان داشت: به یاری خداوند متعال و اطاعت‌پذیری ملت ایران، وعده‌های نصرت الهی تاکنون محقق شده و در تمامی عرصه‌ها دشمن ملت ایران و دشمن اسلام که آمریکا است، ضربه خورده است.

 

شریعتی در ادامه به مسئله انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: از امروز تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری آغاز می‌شود و آن چیزی که در درجه اول مهم است، حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات باید جدی گرفته شود.

 

خطیب نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه «اخلاق انتخاباتی» باید در رأس فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداها و طرفدارانشان باشد، افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی است و هر چه این حضور پررنگ‌تر شود، توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

 

امام‌جمعه موقت سرخس فتنه ۸۸ را درسی برای هوشیاری ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان دانست و تصریح کرد: طرفداران کاندیداها باید طوری در میدان تبلیغات رفتار کنند که زمینه نفوذ دشمن فراهم نشود و توطئه‌ها ریشه نکنند.

انتهای پیام/