بزرگترین افتخار ارتش، سربازی مکتب اسلام است
بزرگترین افتخار ارتش، سربازی مکتب اسلام است
امام‌جمعه سرخس بابیان اینکه بزرگترین افتخار ارتش سربازی مکتب اسلام است، گفت: امروز مأموریت ارتش و نیروهای مسلح ما منحصر به امنیت کشور نیست، بلکه چشم امید تمامی مستضعفان عالم به نیروهای مسلح ایران اسلامی است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، هرجایی حقوقی از مستضعفان تضعیف شود این حمایت معنوی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ صبح امروز در مراسم روز ارتش در شهرستان سرخس اظهار کرد: بزرگترین افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران سربازی مکتب اسلام است.

 

امام‌جمعه سرخس افزود: فصل ممیز ارتش جمهوری اسلامی با سایر ارتش‌های دنیا که عموماً در اختیار حاکمان جور بوده این است که امام راحل ارتش ما را ارتش اسلامی معرفی می‌کنند، یعنی تمام لحظات ارتش در راستای تقویت اسلام سپری می‌شود.

 

ارژنگ با تأکید بر اینکه ثبات قدم و یاد خدا، دو ویژگی مهم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است تصریح کرد: محصول این دو ویژگی اقتدار و عزت کشور و شادی دوستان و ایجاد دلهره و ترس در وجود دشمنان است.

 

وی بابیان اینکه نصرت برای لشکریان خدا حتمی است، اظهار داشت: امروز باوجود نیروهای مسلح مقتدر، اقتدار و عزت و امنیت پایدار در ایران اسلامی مشهود است.

 

امام‌جمعه سرخس عنوان کرد: امروز مأموریت ارتش و نیروهای مسلح ما منحصر به امنیت کشور نیست، بلکه چشم امید تمامی مستضعفان عالم به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، هرجایی حقوقی از مستضعفان تضعیف شود این حمایت معنوی وجود دارد.

 

ارژنگ بیان داشت: ارتش ما به خاطر اجرای فرامین الهی در مقابل دشمنان نظام اسلامی مقتدر و قوی است و به خاطر این نیروی معنوی اجازه نمی‌دهد که دشمنان به این مکتب دست‌درازی کنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی، پرورش شخصیت‌هایی چون صیاد شیرازی است که نماد تقوا و اطاعت‌پذیری هستند.

انتهای پیام/