مصیبت بیکاری جوانان با رونق تولید داخل حل می‌شود/ هر جا مدیریت‌ها ضعیف، ناامید و غیرانقلابی بود کارها متوقف شد
مصیبت بیکاری جوانان با رونق تولید داخل حل می‌شود/ هر جا مدیریت‌ها ضعیف، ناامید و غیرانقلابی بود کارها متوقف شد
امام‌جمعه موقت سرخس با تأکید بر اینکه با رونق تولید داخل مصیبت بیکاری جوانان حل می‌شود، اظهار کرد: هر جا یک مدیریت انقلابی و پرتلاش داشتیم کارها به‌پیش رفت و هر جا مدیریت‌ها ضعیف، ناامید و غیرانقلابی بود کارها متوقف شد، بنابراین اگر در کشور ضعف‌هایی دیده می‌شود نباید بی‌انصافی کرد و آن را به نظام اسلامی نسبت داد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام حسن اکبری نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس ماه رجب را ماه استغفار و رحمت الهی دانست و گفت: باران رحمت الهی در این ماه بر انسان‌های مؤمن می‌بارد، بنابراین باید در این ماه که قرق گاه خداوند است مراقب باشیم که گناهی از ما سر نزند.

 

امام‌جمعه موقت سرخس در ادامه با اشاره به ۱۲ فروردین‌ماه روز جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: به پیشنهاد حضرت امام (ره)، دهم و یازدهم سال ۵۸ همه‌پرسی جمهوری اسلامی برگزار شد که ۹۸/۲ درصد به جمهوری اسلامی رأی آری دادند و این همه‌پرسی نشان داد مردم خواهان برپایی حکومت اسلامی هستند.

 

وی به بیانات مقام معظم رهبری در روز اول فروردین‌ماه در حرم مظهر رضوی اشاره کرد و افزود: فرمایشات رهبر انقلاب در حرم مطهر رضوی تأییدکننده خدمات و کارآمدی نظام اسلامی است.

 

اکبری نیا خاطرنشان کرد: امروز به برکت نظام اسلامی امکانات به دورترین روستاهای کشور رفته است و اگر دشمنی و عداوت نباشد این خدمات دیده می‌شود.

 

خطیب نماز جمعه سرخس اظهار داشت: هر جا یک مدیریت انقلابی و پرتلاش داشتیم کارها به‌پیش رفت و هر جا مدیریت‌ها ضعیف، ناامید و غیرانقلابی بود کارها متوقف شد، بنابراین اگر در کشور ضعف‌هایی دیده می‌شود نباید بی‌انصافی کرد و آن را به نظام اسلامی نسبت داد.

 

وی با تأکید بر اینکه با رونق تولید داخل مصیبت بیکاری جوانان حل می‌شود، عنوان کرد: در همین شهرستان سرخس بااین‌همه منابع خدادادی و ظرفیت‌های عظیم نفت و گاز، اگر مدیران و مسئولان انقلابی و دلسوزی داشته باشیم، می‌توانند مشکل بیکاری جوانان را حل کنند.

 

اکبری نیا در ادامه به مسئله انتخابات اشاره و تصریح کرد: کسانی که در عرصه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کاندیدا شدند، از فرمایشات رهبری برای جمع‌کردن رأی استفاده ابزاری نکنند و توانمندی‌های خودشان را معرفی کنند.

 

امام‌جمعه موقت سرخس با اشاره به اینکه خود مسئله انتخابات مایه عزت ملی، تقویت و آبروی ملت ایران است، بیان داشت: امروز به برکت انتخابات در کشور ملت ایران به دنیا فخر می‌فروشند.

 

وی به حضور گسترده مردم در انتخابات تأکید کرد و اظهار داشت: در درجه اول آن چیزی که در انتخابات مهم است، مشارکت عمومی بوده و در درجه دوم باید مرّ قانون عمل شود و هر چه نتیجه شد، برای مردم ما ارزشمند و معتبر است.

انتهای پیام/