اهل سنت تحت تأثیر اندیشه‌های الحادی و انحرافی قرار نمی‌گیرد/ داعش کوچک‌تر از آن است که مقابل نظام قدرتمند اسلامی بایستد/ استکبار جهانی پشت پرده اقدامات داعش است
اهل سنت تحت تأثیر اندیشه‌های الحادی و انحرافی قرار نمی‌گیرد/ داعش کوچک‌تر از آن است که مقابل نظام قدرتمند اسلامی بایستد/ استکبار جهانی پشت پرده اقدامات داعش است
مولوی پارسا ضمن محکوم کردن انتشار فیلم ویدئویی از سوی داعش تصریح کرد: اهل سنت هیچ‌گاه تحت تأثیر اندیشه‌های الحادی و انحرافی قرار نمی‌گیرد و داعش کوچک‌تر از آن است که بتواند در مقابل نظام قدرتمند اسلامی بایستد.

به گزارش نسیم سرخس، گروه تروریستی – تکفیری «داعش» روز یکشنبه ۶ فروردین (۱۶ مارس) با انتشار ویدئویی به زبان فارسی، رسماً جمهوری اسلامی ایران را تهدید کرد.

 

داعش در بخشی از این ویدئو با به نمایش گذاشتن تصاویری از نمایندگان اقلیت‌های دینی و مذهبی در مجلس شورای اسلامی و حتی برخی علمای اهل سنت در ایران آنان را کافر و مرتد توصیف می‌کند که در حال همکاری با «حکومت رافضی ایران» هستند.

 

مولوی احمد پارسا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نسیم سرخس، ضمن محکوم کردن این فیلم ویدئویی از سوی داعش اظهار کرد: مسیر و خط اهل سنت، مسیر وحدت و محبت و برادری است و این خط سیر را از قرآن گرفته است.

 

امام‌جمعه اهل سنت سرخس عنوان کرد: نظام اسلامی در طول ۳۸ سال گذشته، بزرگ‌ترین توطئه‌ها را از طرف قدرت‌های بزرگ در نطفه خفه کرده و دست هر تجاوزگری که به‌سوی ایران دراز شده را قطع کرده است.

 

مولوی پارسا ادامه داد: نظام اسلامی در برابر بزرگ‌ترین قدرت‌ها ایستادگی کرده و جواب دندان‌شکنی به توطئه‌های آن‌ها داده است.

 

وی تصریح کرد: گروه تروریستی داعش کوچک‌تر از آن است که بتواند در مقابل نظام قدرتمند اسلامی بایستد؛ نظام اسلامی پیش‌ازاین در برابر قدرت‌های بزرگ امتحان خود را پس داده و در مقابل تمامی توطئه‌های آنان مقاومت کرده است.

 

امام‌جمعه اهل سنت سرخس با تأکید بر اینکه جامعه اهل سنت هیچ‌گاه تحت تأثیر اندیشه‌های الحادی و انحرافی قرار نمی‌گیرد، عنوان کرد: داعش مشت محکمی در عراق و سوریه از محور مقاومت و مسلمانان خورد و اگر تعرضی به ایران اسلامی داشته باشد مشت محکم‌تری خواهد خورد و به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندد.

 

مولوی پارسا استکبار جهانی را پشت پرده اقدامات داعش دانست و افزود: استکبار جهانی تلاش می‌کند در میان کشورهای اسلامی اختلاف ایجاد کند و مسلمانان را مقابل یکدیگر قرار دهد تا از این طریق سرمایه‌ها و منابع آن‌ها را به یغما ببرد.

 

وی بیان کرد: استکبار جهانی قطعاً موفق به پیاده کردن توطئه‌های خود نمی‌شود و جامعه اهل سنت نیز هوشیار بوده و متوجه توطئه‌های استکبار شده است.

انتهای پیام/