خلأهای اقتصادی امروز مشهود است
خلأهای اقتصادی امروز مشهود است
امام خامنه‌ای (حفظه الله) می‌فرمایند: آنچه امروز مشهود است، خلأهای اقتصادی است. بیکاری جوانان تحصیل‌کرده یک حفره است که باید آن را رفع کرد. ما از وضع مردم در بخش‌های مختلف کشور مطلع می‌شویم که ازلحاظ معیشت دچار مشکل هستند؛ صاحب‌نظران اقتصادی، مشکل عمده را در رکود و بیکاری می‌بینند، حق هم با آن‌هاست.

به گزارش سرویس چندرسانه‌ای نسیم سرخس، رهبر انقلاب اسلامی در اولین روز سال نو، در اجتماع عظیم و پرشور زائران و مجاوران حرم رضوی(ع) «بیکاری به‌خصوص بیکاری جوانان تحصیل‌کرده» و «مشکلات معیشتی مردم به‌ویژه طبقات ضعیف» را دو مشکل اصلی در عرصه اقتصادی برشمردند و خاطرنشان کردند: مردم ازلحاظ معیشت دچار مشکل هستند و مشکلات معیشتی تبعات اجتماعی و فرهنگی را در پی دارد و دشمن نیز بر روی همین مسائل متمرکز می‌شود.
امام خامنه‌ای (حفظه الله) در بخشی دیگر از سخنانشان با اشاره به دیدگاه صاحب‌نظران اقتصادی که گره اصلی مشکلات اقتصادی کشور را «رکود تولید» و «بیکاری» می‌دانند، گفتند: در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که به‌صورت یک مجموعه کامل است، راه‌حل این مشکلات بیان شده است اما باید برای بخش‌های مختلف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، زمان‌بندی مشخصی انجام و در هر دوره زمانی، بر بخشی از راه‌حل‌ها تمرکز شود.

برای دیدن تصویر در اندازه اصلی اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/