شوراهای اسلامی تجلی اراده مردم در تصمیم‌گیری‌های محلی هستند
شوراهای اسلامی تجلی اراده مردم در تصمیم‌گیری‌های محلی هستند
فرماندار سرخس با تأکید بر اینکه شوراهای اسلامی تجلی اراده مردم در تصمیم‌گیری‌های محلی هستند، گفت: وزارت کشور مجری برگزاری صحیح و مستقیم انتخابات بوده و به تعبیر مقام معظم رهبری باید مُرّ قانون در این عرصه اجرا شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حسین سنجرانی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سرخس بابیان اینکه تا ساعت ۱۲ امشب ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری سرخس ادامه دارد، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۹۸ درصد ثبت‌نام‌ها انجام شده است.

 

فرماندار سرخس افزود: وزارت کشور مجری برگزاری صحیح و مستقیم انتخابات بوده و به تعبیر مقام معظم رهبری باید مُرّ قانون در این عرصه اجرا شود.

 

سنجرانی با تأکید بر اینکه شوراهای اسلامی تجلی اراده مردم در تصمیم‌گیری‌های محلی هستند، تصریح کرد: حق همه مردم است که در سرنوشت خودشان دخیل باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: درصد مشارکت مردم سرخس در انتخابات گذشته حدود ۸۶ درصد بوده که امیدواریم این درصد در انتخابات سال ۹۶ افزایش پیدا کند.

 

فرماندار سرخس در ادامه بیان داشت: سهم شهرستان سرخس از دو درصد نفت و گاز به سه درصد افزایش‌ یافته و به‌عبارتی‌دیگر از ابتدای امسال شاهد افزایش اعتبارات شهرستان خواهیم بود.

 

سنجرانی به حق آبه کشاورزان اشاره کرد و افزود: پروژه حق آبه کشاورزان حدود ۳۰۰ میلیون تومان است که پس از بررسی‌های علمی مشاور، فرمانداری از محل اعتبارات آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی آن را تأمین اعتبار می‌کند تا از این طریق سندی نیز تدوین و نوشته شود.

 

وی در پایان به بهسازی جاده تفریحی جنگل اشاره و عنوان کرد: سال گذشته ۱۰۰ میلیون تومان برای بهسازی جاده تفریحی جنگل هزینه شد و امیدواریم امسال آستان قدس رضوی برای تکمیل این جاده با دستگاه‌های مربوطه مساعدت و همکاری کند.

انتهای پیام/