پاسخ آمریکایی‌ها «شعار مرگ بر آمریکا» است/ دستاورد برجام آشکارتر شدن دروغ‌های آمریکا بود/ صندلی‌های ریاست برای خدمت به مردم است/ مسئولان به‌جای مجادله به فکر معیشت مردم باشند
پاسخ آمریکایی‌ها «شعار مرگ بر آمریکا» است/ دستاورد برجام آشکارتر شدن دروغ‌های آمریکا بود/ صندلی‌های ریاست برای خدمت به مردم است/ مسئولان به‌جای مجادله به فکر معیشت مردم باشند
امام‌جمعه سرخس تأکید کرد: از 15 خرداد 42 تا 22 بهمن 57 انسان‌های والایی در همین صندلی‌هایی که در اختیار مسئولان است خونشان را نثار کردند و فقط در روز 17 شهریور 4 هزار شهید دادیم، بنابراین صندلی‌های ریاست برای خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ در آخرین نماز جمعه سال ۹۵ شهرستان سرخس با تبریک ولادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرا (س) گفت: زندگی پیامبر و اهل‌بیت (ع) برای ما درس بوده و حضرت زهرا (س) بهترین الگوی رفتاری ما هستند.

 

امام‌جمعه سرخس افزود: حضرت زهرا (س) به ظواهر و ارزش‌های کاذب دنیوی بی‌توجه بودند، بنابراین می‌توانیم با ترویج سبک زندگی اسلامی به آن حضرت اقتدا کنیم.

 

خطیب نماز جمعه سرخس با تقدیر از مجموعه‌های خودجوش برای تهیه سبد غذایی نیازمندان در آستانه فرارسیدن سال نو تأکید کرد: در دوره‌ای که عده‌ای برای نان شبشان مانده‌اند، این اقدامات ارزشمند و پسندیده باید استمرار داشته باشد.

 

ارژنگ در ادامه با اشاره به اینکه امروز شاهد مجادلاتی در عرصه سیاسی هستیم، اظهار داشت: عده‌ای مطرح می‌کنند که برای مردم کار کردیم و عده‌ای هم مجادله می‌کنند، اما آنچه حجت است فرمایشات مقام معظم رهبری است که در جمع خبرنگان فرمودند، باید در مسائلی نظیر تولید، اشتغال، از بین بردن رکود و قاچاق به‌گونه‌ای عمل کرد که مردم تأثیر آن را در زندگی خود کاملاً احساس کنند اکنون این‌گونه نیست.

 

وی بیان داشت: امروز تفاوت در جامعه محسوس است، از طرفی عده‌ای نمی‌دانند که چطور بخورند و از طرفی دیگر عده‌ای برای ضروریات زندگی مانده‌اند.

 

امام‌جمعه سرخس به مذاکرات برجام اشاره و تصریح کرد: اتفاقی که پس از برجام افتاد این بود که شعار تغییر آمریکا بلوف و دروغی بیش نبود و در عمل نیز روزبه‌روز به خصومتشان علیه جمهوری اسلامی افزوده شد.

 

ارژنگ ادامه داد: در مقابل آمریکایی‌ها ملت ایران باید همان روشی که از ابتدای انقلاب داشتند یعنی ایستادگی و مقاومت را دنبال کنند.

 

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: در مقابل آمریکای مستکبر، طبق فرامین دینی حرف و مذاکره بی‌فایده است و فقط ایستادگی در برابر او و «شعار مرگ بر آمریکا» جواب می‌دهد.

 

وی اظهار داشت: از ۱۵ خرداد ۴۲ تا ۲۲ بهمن ۵۷ انسان‌های والایی در همین صندلی‌هایی که در اختیار مسئولان است، خونشان را نثار کردند و فقط در روز ۱۷ شهریور ۴ هزار شهید دادیم، بنابراین صندلی‌های ریاست برای خدمت به مردم است.

 

امام‌جمعه سرخس تصریح کرد: مردم با هیچ‌کسی پیوند دوستی ندارند به همین دلیل نیازی به مجادلات سیاسی نیست، چون مردم خودشان بهترین قاضی برای عملکرد مسئولان هستند.

 

ارژنگ افزود: بهای سنگینی برای انقلاب داده شده است که باید مسئولان کمر همت را ببندند و حالا که از مستکبران ناامید شدند فکری جدی برای اجرای اقتصادی مقاومتی داشته باشند.

 

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان خاطرنشان کرد: معنای صلح رحم تنها دیدوبازدید نیست بلکه رسیدگی، احسان، عطوفت، توجه و گرامی داشتن خانواده و اقوام و خویشاوندان نیز همان صله ارحام است.

انتهای پیام/