طرح ملی فرشتگان رحمت در سرخس اجرا شد
طرح ملی فرشتگان رحمت در سرخس اجرا شد
رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن سال نو جمعیت هلال‌احمر سرخس طرح ملی فرشتگان رحمت را با تهیه 200 بسته غذایی برای اقشار محروم و آسیب‌پذیر جامعه اجرا کرد.

محمد رضایی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: طرح ملی فرشتگان رحمت ازجمله طرح‌های خیرخواهانه و بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر است که با تأسی از سیره ائمه معصومین (ع) و با هدف یاری‌رساندن به خانواده‌های بی‌سرپرست، زنان سرپرست خانوار، کودکان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه هرساله در آستانه فرارسیدن سال نو با مشارکت اعضای خیر و نوع‌دوست اجرا می‌شود.

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر سرخس امسال نیز همانند سنوات گذشته از ابتدای اسفندماه اقدام به تهیه ۲۰۰ بسته غذایی با ارزش ریالی هر بسته ۷۰۰ هزار ریال شامل چایی، ماکارونی، رب گوجه، عدس، سویا، روغن، قند، کنسرو مرغ و یک کیسه ۵ کیلویی برنج و پوشاک کرد.

 

وی تصریح کرد: این اقلام از محل کمک‌های غیر نقدی خیران و داوطلبان تهیه و پس از بسته‌بندی در بین خانواده‌های نیازمند تحت پوشش که بیشتر زنان سرپرست خانوار هستند توزیع شد.

 

رضایی ارزش ریالی مجموع بسته‌های غذایی را حدود ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: کمک به نیازمندان از الویت های مهم جمعیت هلال‌احمر است و توزیع سبد غذایی ازجمله فعالیت‌های بشردوستانه این نهاد بوده که باید تداوم داشته باشد و امیدواریم در سال‌های آینده با مشارکت بیشتر خیران و اعضای داوطلب تعداد این سبدها افزایش یابد.

انتهای پیام/