عرضه ۴۰ تن میوه شب عید در سرخس/ ۲۲ میوه‌فروش اعلام آمادگی کردند
عرضه ۴۰ تن میوه شب عید در سرخس/ ۲۲ میوه‌فروش اعلام آمادگی کردند
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان سرخس گفت: بر اساس مصوبه تنظیم بازار شهرستان سرخس حدود 40 تن میوه دولتی شامل سیب و پرتقال برای شب عید امسال در این شهرستان عرضه می‌شود.

مرتضی سندگل در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: جلسه هماهنگی اداره تعاون روستایی سرخس با اتحادیه میوه‌فروشان در ۲۸ بهمن‌ماه برگزار شد و ۲۲ میوه‌فروش برای توزیع میوه شب عید در سطح شهرستان اعلام آمادگی کردند.

 

رئیس اداره تعاون روستایی سرخس اظهار داشت: یکی از وظایف اداره تعاون روستایی تنظیم قیمت کالاهای اساسی در بازار است و بر اساس مصوبه تنظیم بازار شهرستان در مرحله اول حدود ۴۰  تن میوه دولتی شامل سیب و پرتقال برای شب عید امسال در شهرستان عرضه می‌شود.

 

وی عنوان کرد: برای میوه‌فروشان بنر مخصوص توزیع میوه شب عید تهیه شده است و میوه‌ها با نرخ مصوب دولتی توزیع می‌شود.

 

سندگل تأمین رفاه مردم و توزیع میوه شب عید به قیمت پایین‌تر از بازار را یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح دانست و تصریح کرد: میوه شب عید شامل پرتقال و سیب است که از کیفیت خوب و وزن متعادل برخوردار است.

 

رئیس اداره تعاون روستایی سرخس خاطرنشان کرد: متولی توزیع میوه شب عید سازمان تعاون روستایی است که این کار را با هماهنگی فرمانداری‌ها، جهاد کشاورزی و  اتحادیه میوه‌فروشان انجام می‌دهد.

انتهای پیام/