آغاز گشت‌های نظارت نوروزی تعزیرات حکومتی در سرخس
آغاز گشت‌های نظارت نوروزی تعزیرات حکومتی در سرخس
رئیس تعزیرات حکومتی سرخس از آغاز طرح گشت‌های نظارت نوروزی تعزیرات حکومتی در این شهرستان خبر داد.

امید جلیلی تقویان در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و ایام نوروز، گشت‌های تعزیرات حکومتی شهرستان سرخس به‌منظور نظارت هرچه بیشتر و برخورد با متخلفان احتمالی آغاز به کار کرد.

 

رئیس تعزیرات حکومتی سرخس افزود: طرح نظارتی تعزیرات حکومتی با همکاری بازرسان اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت شهرستان از نیمه اسفند آغازشده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد: در این طرح تعزیرات حکومتی شهرستان به پرونده‌های متخلفان در بخش‌های مختلف صنفی ازجمله تقلب در کسب، گران‌فروشی، عدم درج قیمت، کم‌فروشی و قاچاق کالا رسیدگی می‌کند.

 

جلیلی تقویان خاطرنشان کرد: عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مراتب را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۹۶۵۱ تعزیرات حکومتی شهرستان و یا شماره تماس ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام تا در اسرع وقت رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی شود.

 

رئیس تعزیرات حکومتی سرخس در پایان اظهار داشت: از ابتدای امسال ۷۰ فقره پرونده تخلفات در تعزیرات حکومتی شهرستان تشکیل‌شده که عمده پرونده‌ها در ارتباط با گران‌فروشی، عدم درج قیمت و قاچاق کالا بوده است.

انتهای پیام/