هندی‌ها نوشابه‌های آمریکایی را تحریم کردند +عکس
هندی‌ها نوشابه‌های آمریکایی را تحریم کردند +عکس
راشاتودی اعلام کرد: هندی‌ها خرید نوشابه‌های آمریکایی پپسی و کوکاکولا را در این کشور تحریم کردند تا حمایتی از کشاورزان داخلی باشد.

به گزارش نسیم سرخس، فارس به نقل از راشاتودی نوشت: فروش نوشابه‌های پپسی و کوکاکولا در ایالت تامیل نادوئا در جنوب هندوستان ممنوع شد.

۲ اتحادیه بزرگ تجاری هندی در این منطقه ممنوعیت استفاده از این نوشابه‌های آمریکایی را اعلام کردند، آنها گفتند: دلیل این ممنوعیت حمایت از کشاورزان داخلی است.

این اتحادیه‌ها می‌گویند در حالیکه کشاورزان منطقه برای به دست آوردن آب کافی برای مزارعشان تلاش می‌کنند و با خشکسالی شدید مواجه هستند، شرکت‌های آمریکایی  شرکت‌های آمریکایی پپسی و کوکاکولا برداشت‌های بی‌رویه‌ای را از روخانه‌های هند انجام می‌دهند.

 هندی‌ها نوشابه‌های آمریکایی را تحریم کردند +عکس

همچنین اتحادیه‌ها به سوپرمارکت‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها هشدار داده‌اند که به بایکوت استفاده این نوع نوشیدنی‌های آمریکایی بپیوندند تا حمایتی برای کشاورزان کشورشان باشد.

بایکوت نوشابه‌های آمریکایی موج گسترده‌ای را در مخالفت با استفاده از این نوشابه‌ها ایجاد کرده است.

ولایان رئیس فدراسیون تجاری تامیل نادوا، بسیاری از فروشگاه‌ها و فعالان اقتصادی فروش انواع پپسی و کوکاکولا را به محض اعتراضات مردمی قطع کردند و اکنون بسیاری از مردم به این کمپین پیوسته‌اند.وی اضافه کرد: این کمپین در حال گسترش است.

به گفته ولایان، نوشیدنی‌هایی مانند پپسی و کوکاکولا به عنوان غذا برای مردم نیست و برای سلامتی بسیار مضر است چرا که محتوی شکر و مواد شیمیایی زیادی است. ما نوشیدنی‌های هندی را تائید می‌کنیم و از مردم می‌خواهیم آبمیوه تولید هند را استفاده کنند.

انتهای پیام/