فاطمیه در حقیقت احیای غدیر است
فاطمیه در حقیقت احیای غدیر است
امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه احیای فاطمیه در حقیقت احیای غدیر است، اظهار کرد: حرکت حضرت زهرا(س) برای جلوگیری از انحراف جامعه بشری بود به‌طوری‌که تا پای جان همپای ولایت ماندند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ در اجتماع عزداران فاطمی شهرستان سرخس گفت: حرکت حضرت زهرا(س) برای جلوگیری از انحراف جامعه بشری بود به‌طوری‌که تا پای جان همپای ولایت ماندند.

 

امام‌جمعه سرخس بابیان اینکه سراسر عمر حضرت زهرا(س) خیروبرکت بود، افزود: حضرت زهرا(س) شبانه به دنبال مهاجر و انصار بودند که پشت سر علی(ع) بایستند، اما عده‌ای راحت‌طلبی را ترجیح دادند و ویژگی نفاق در آن جامعه شکل گرفت.

 

وی تصریح کرد: جامعه‌ای که گرفتار نفاق شده و حقیقی نباشد و اطاعت‌پذیری برای چاپلوسی و گرفتن امتیاز باشد، این جامعه به‌مانند جامعه‌ای منافق است.

 

ارژنگ ادامه داد: عده‌ای مانند اویس قرنی که پیامبر و امامش را ندید، دلباخته و عاشق حضرت می‌شود و عده‌ای امتیاز طلب نیز هرروز برای یک کسی پا جفت می‌کنند که منافعشان تأمین شود چون قلب همراهشان نیست.

 

امام‌جمعه سرخس اظهار داشت: امروز قوام حکومت، رهبری و نظام اسلامی به پیروی صادقانه، اطاعت بی چون‌وچرا و دلباختگی بدون قید و شرط است.

 

وی عنوان کرد: نظام ولایی و انقلابی، عاشق دلباخته‌ای می‌خواهد که اگر تا آخر عمر از او یادی نشد، ناراحت نشود.

 

ارژنگ با تأکید بر اینکه چندرنگی صفت ناپسندی است، افزود: عده‌ای در جامعه هنوز پایبند به صداقت هستند وعده‌ای نیز هرروز با یک گروه و حزب می‌بندند که اگر این صفت چندرنگی شکل بگیرد به دنبال آن اطاعت هم فراموش می‌شود.

 

امام‌جمعه سرخس بابیان اینکه فاطمیه در حقیقت احیای غدیر است، تصریح کرد: با احیای فاطمیه غدیر هم پررنگ‌تر می‌شود و حضرت صدیقه کبری(س) هم در راستای احیای غدیر به میدان آمدند.

انتهای پیام/