شهدا انقلاب اسلامی را تثبیت کردند/ مدافعان حرم به شعار «اسلام مرز نمی‌شناسد» لبیک گفتند
شهدا انقلاب اسلامی را تثبیت کردند/ مدافعان حرم به شعار «اسلام مرز نمی‌شناسد» لبیک گفتند
یادواره 21 شهید اسفند شهرستان سرخس صبح امروز(چهارشنبه) در مسجد امام رضا علیه‌السلام این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، یادواره ۲۱ شهید اسفند شهرستان سرخس صبح امروز(چهارشنبه) با حضور خانواده معزز شهدا، جمعی از مسئولان و مردم شهیدپرور سرخس در مسجد امام رضا علیه‌السلام این شهرستان برگزار شد.

 

فرمانده سپاه سرخس در این مراسم اظهار کرد: امروز اگر نظام اسلامی در دنیا عزت و اقتدار دارد و مستضعفان جهان نگاهشان در مقابله با جبهه شیطان به جمهوری اسلامی ایران بوده، به برکت همین مجاهدت‌های ایثارگران و به‌ویژه شهدا است.

 

سرهنگ عیسی صفری افزود: شهدای ما انقلاب اسلامی را تثبیت کردند و یادگاران هشت سال دفاع مقدس امروز رسالت و نقش روشنگری و بصیرت افزایی جامعه را به‌خوبی ایفا می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: امروز بسیج و نگاه بسیجی و مدیریت جهادی و انقلابی توانسته انقلاب را به‌پیش ببرد و اگر هم مشکلی از نظام و انقلاب حل شده به این دلیل بوده که نگاه انقلابی و جهادی پشت سرش قرار گرفته است.

 

فرمانده سپاه سرخس ادامه داد: جامعه اسلامی، عزتمند، محکم و استوار و در شان یک حاکمیت دینی در سطح جامعه و جهان باید تبلور و ظهور و بروز داشته باشد که در این راه یادواره‌های شهدا می‌تواند مسیر درست را به ما نشان بدهد.

 

قاسم جباری از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در ادامه این مراسم بابیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب خدایی بود، اظهار کرد: تنها کشوری که پس از ۱۴۰۰ سال از نعمت ولایت‌فقیه بهره‌مند شد جمهوری اسلامی ایران بود که نه شرق را پذیرفت و نه به غرب اعتنایی کرد.

 

وی افزود: با شعار حضرت امام(ره) که فرمودند، «اسلام مرز نمی‌شناسد و ما انقلابمان را به جهان صادر خواهیم کرد»، ابرقدرت‌ها احساس خطر کردند و امروز مدافعان حرم حریم اهل‌بیت(ع) به این شعار لبیک گفتند.

 

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با تأکید بر اینکه دشمن امروز از مراسم میلیونی اربعین حسینی به هراس افتاده است، عنوان کرد: جمعیتی که امروز به‌سوی کربلا درحرکت است، به‌زودی راهی بیت‌المقدس می‌شود و پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب که فرمودند، رژیم صهیونیستی ۲۵ سال دیگر را نخواهد دید، محقق خواهد شد.

 

جباری با اشاره به اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی ۴۰ کشور مستقیم از صدام حمایت لجستیکی می‌کردند، اظهار داشت: در دوره‌ای که رزمندگان اسلام در سرمای ۵۰ درجه کردستان می‌جنگیدند، عده‌ای در غرب مشغول تحصیل بودند و سؤال اینجاست که چرا دیگر از کوخ‌نشینان کسی وزیر نمی‌شود و چرا کسانی که به بیت‌المال دست‌درازی می‌کنند ذخیره نظام معرفی می‌شوند.

 

وی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس دنیا نه برای خاک، بلکه برای براندازی جمهوری اسلامی ایران بسیج شد.

انتهای پیام/