تلاش ۶ ساعته برای نجات مادر باردار سرخسی گرفتار در برف+ تصاویر
تلاش ۶ ساعته برای نجات مادر باردار سرخسی گرفتار در برف+ تصاویر
ناظر اورژانس ۱۱۵ سرخس گفت: مادر باردار سرخسی گرفتار در برف پس از 6 ساعت تلاش کارکنان اورژانس ۱۱۵ سرخس به بیمارستان رسید.

محمد برغمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اعلام جزییات این عملیات گفت: با اعلام گزارشی مبنی بر شرایط ویژه برای مادر باردار در روستای شیرتپه سرخس مرکز اورژانس ۱۱۵ پل خاتون ابن شهرستان به محل اعزام شد.

 

ناظر اورژانس ۱۱۵ سرخس افزود: پس از حدود یک ساعت تلاش در محور روستایی شیرتپه اورژانس در محل حاضر و عملیات انتقال مادر باردار گرفتار در برف به بیمارستان سرخس آغاز شد.

وی تصریح کرد: محور روستایی شیرتپه به سرخس فاصله‌ای ۶۰ کیلومتری دارد و با گذشت حدود شش ساعت تلاش کارکنان اورژانس مادر باردار به بیمارستان لقمان حکیم سرخس انتقال یافت.

 

برغمدی خاطرنشان کرد: در این عملیات نقش همراهی واحد نقلیه شبکه بهداشت و درمان به دلیل یدک کردن و همراهی کردن برجسته بود.

 

ناظر اورژانس ۱۱۵ سرخس اظهار داشت: در حال حاضر مادر باردار به‌سلامت به بیمارستان انتقال‌یافته و تلاش پزشکان برای مادر و نوزاد ادامه دارد.

 

وی همچنین به نجات مادر باردار سرخسی دیگر توسط کارکنان اورژانس ۱۱۵ اشاره کرد و افزود: شب گذشته با اعلام گزارشی مبنی بر گیر افتادن آمبولانس ۱۱۵ روستای گنبدلی سرخس و مادر باردار در برف و کولاک، آمبولانس ۱۱۵ اورژانس گنبدلی سرخس در برف و کولاک گیر می‌کند و با پیگیری‌های دستگاه‌های مربوطه یک دستگاه خودروی شاسی‌بلند به همراه گروه پزشکی به محل اعزام و خودروی آمبولانس را یدک می‌کند.

برغمدی عنوان کرد: آمبولانس و مادر باردار پس از گیر افتادن در برف و کولاک با امدادرسانی خودروی دیگر به بیمارستان لقمان حکیم سرخس رسیدند.

انتهای پیام/