بی‌برنامگی‌های دولت کشور را گرفتار مشکلات بزرگی می‌کند/ فتنه گران ذره‌ای از موضع غلط شان برنگشتند/ امضای قرارداد در منزل سفیر سوئد یک ننگ بود/ ملت ایران این مسئولان را نمی‌بخشند
بی‌برنامگی‌های دولت کشور را گرفتار مشکلات بزرگی می‌کند/ فتنه گران ذره‌ای از موضع غلط شان برنگشتند/ امضای قرارداد در منزل سفیر سوئد یک ننگ بود/ ملت ایران این مسئولان را نمی‌بخشند
امام جمعه موقت سرخس به طرح مسئله آشتی ملی اشاره کرد و گفت: یک گروهی فتنه‌ای بزرگ با حمایت کافران و مستکبران به راه انداختند و آبروی کشور را بردند، حالا چطور ملت ایران می‌تواند با این‌ها آشتی کند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علی‌اصغر شریعتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تقدیر از حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن گفت: باوجود تهاجم تبلیغات مسموم دشمنان، تهمت‌ها و توطئه‌های دشمنان، امسال ملت ایران باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

 

امام‌جمعه موقت سرخس با تأکید بر اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب بیشترین حضور را در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال داشتند، تصریح کرد: دشمنان گمان می‌کردند که با تبلیغات مسموم فرهنگی در فضای مجازی جوانان ما از انقلاب فاصله می‌گیرند، اما همه دیدند که امسال بیشترین شرکت‌کنندگان در راهپیمایی نسل سوم و چهارم انقلاب بودند.

 

شریعتی ادامه داد: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال آبی روی آتش‌های دشمن بود و همان‌طور که منطقه را به آتش کشیدند برای ما هم نقشه داشتند، اما ملت ایران هزینه جنگ را پایین آورد و برنامه‌های که دشمن ساعت‌ها طراحی کرده بود به هم ریخت.

 

وی بیان کرد: برای اولین بار خبرگزاری‌های غربی که بیشتر اخبار راهپیمایی ۲۲ بهمن را بایکوت می‌کردند، امسال به حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی اعتراف کردند.

 

خطیب نماز جمعه سرخس به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع مردم آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: با همه کمبودها، گرانی‌ها و به‌خصوص توطئه‌چینی‌های دشمنان، ملت ایران بار دیگر نشان دادند که به نظامشان، رهبرشان و کشورشان ارادت دارند.

 

امام‌جمعه موقت سرخس بابیان اینکه مردم امروز از تبعیض‌ها در کشور گله‌مندند، تصریح کرد: مردم ما از کمبودها ناراحت نیستند بلکه از تبعیض‌ها گله‌مندند؛ از کسانی که میلیاردها تومان پول بیت‌المال را بالا می‌کشند و عده‌ای نیز توجیه می‌کنند که این‌ها تسهیلات بوده است؛ اگر تسهیلات بوده باید برای همه مردم باشد.

 

شریعتی ادامه داد: مردم ما امروز از کسانی گله‌مندند که بدون ضمانت پول بیت‌المال را چپاول می‌کنند و خم به ابرو نمی‌آورند.

 

وی اظهار داشت: مسئولان زحمت می‌کشند، اما ظرفیت کشور و شأن ملت ایران بالاتر از این تلاش‌ها است.

 

خطیب نماز جمعه سرخس از بی‌برنامگی‌های دولت انتقاد کرد و افزود: می‌گویند دولت برای مسکن برنامه‌ای ندارد و مسکن مهر هم مزخرف است، این بی‌برنامگی‌ها مشکلات زیادی را برای کشور به وجود می‌آورد.

 

امام‌جمعه موقت سرخس بابیان اینکه مردم از رابطه بازی مسئولان با غربی‌ها گله‌مندند، تصریح کرد: اینکه مسئولان ما به منزل مسئولان سوئدی می‌روند و قرارداد امضا می‌کنند برای کشور یک ننگ است و ملت ایران هیچ‌وقت این مسئولان را نمی‌بخشند.

 

شریعتی در ادامه به طرح مسئله آشتی ملی اشاره کرد و افزود: یک گروهی فتنه‌ای بزرگ با حمایت کافران و مستکبران به راه انداختند و آبروی کشور را بردند، حالا چطور ملت ایران می‌تواند با این‌ها آشتی کند.

 

وی تصریح کرد: ملت ایران با فتنه‌گرانی که به بهانه‌های دروغ و با پررویی و بی‌حیایی در روز عاشورا پرچم امام حسین (ع) را به آتش کشیدند آشتی نمی‌کند.

 

امام‌جمعه موقت سرخس ادامه داد: آن زمانی که نخست‌وزیر کودک کش رژیم صهیونیستی تمام‌قد از فتنه گران حمایت کرد، چرا نگفتند که ما با این‌ها نیستیم.

 

خطیب نماز جمعه سرخس بابیان اینکه فتنه گران ذره‌ای از موضع غلطشان برنگشتند، افزود: رهبر معظم انقلاب بارها به سران فتنه گفتند که خطشان را از سلطنت‌طلبان جدا کنند، اما گوش نکردند.

انتهای پیام/