کیان مرزنشینان غیور یک‌صدا «مرگ بر آمریکا» شد
کیان مرزنشینان غیور یک‌صدا «مرگ بر آمریکا» شد
شهرستان مرزی سرخس کیان مرزنشینان غیور در یوم‌الله ۲۲ بهمن یک‌صدا «مرگ بر آمریکا» شد و مردم شیعه و سنی این شهرستان بار دیگر تابلویی از وحدت و برادری و عزت را خلق کردند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، شهرستان مرزی سرخس کیان مرزنشینان غیور در یوم‌الله ۲۲ بهمن یک‌صدا «مرگ بر آمریکا» شد و مردم شیعه و سنی این شهرستان بار دیگر تابلویی از وحدت و برادری و عزت را خلق کردند.

 

همه آمدند در حماسه حضور یوم‌الله الاکبر بیست و دوم بهمن؛ آمدند برای بیعت با امام و رهبری و ارزش‌های دینی و انقلابی، با مشت‌های گره‌کرده و اراده‌های آهنین، قاطع‌تر و مصمم‌تر از همیشه.

 

دنیا ببینند «گزینه‌های روی میز» ملت ایران را؛ ببینند غیرت و غرور ملی کسانی را که به عشق امام و ولایت و شهدا بعد از سی‌وهشت سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و علی‌رغم همه رجزخوانی‌های نظام سلطه و تزویر، با ایمان و اراده و تبعیت از رهبری همه گزینه‌های روی میزشان را به زیر میز بردند و فقط یک گزینه را برای آمریکا و ایادی او باقی گذاشتند که ای آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

 

فرماندار سرخس سخنران مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: عشق الهی به انقلاب، مجاهدت‌های امام راحل (ره) و خون شهدا سبب شد که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی برسد.

 

حسین سنجرانی با تأکید بر اینکه پایبندی ملت ایران به مراسمات ملی به‌خصوص ایام‌الله، ایران اسلامی را نسبت به سایر ملت‌ها متمایز کرده است، تصریح کرد: باوجوداینکه ملت ایران در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی مورد تحریم‌های ظالمانه‌ای قرارگرفته اما لحظه‌ای دست از اطاعت از ولی‌فقیه و آرمان‌های امام (ره) و شهدا برنداشته است.

 

وی اظهار داشت: تاریخ نشان می‌دهد که مردم ایران مطالبه گر خواسته‌های اساسی خود ازجمله خدامحوری، عدالت و حاکم شدن ارزش‌های اصیل و ناب محمدی بوده‌اند و در ۲۲ بهمن ۵۷ بر این مطالبه خود با رهبری و هدایت‌های پیامبرگونه امام راحل رسیدند.

 

فرماندار سرخس با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی افزود: دشمنان با ایجاد توطئه‌ها و کودتاهای مختلف از ابتدای انقلاب به دنبال نفوذ و سلطه بر کشورمان هستند که در سایه منویات رهبر معظم انقلاب و پشتوانه مردمی این توطئه‌ها خنثی شده است.

 

سنجرانی عنوان کرد: زمانی سفرای انگلیس و آمریکا و اجانب برای ملت ما تصمیم می‌گرفتند اما امروز اگر کسی کوچک‌ترین شائبه‌ای نسبت به دشمنی دشمنان داشته باشد مورد طرد و نابودی مردم قرار می‌گیرد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال ۷۱ پروژه عمرانی بااعتباری بالغ‌بر ۱۳۲ میلیارد تومان در شهرستان سرخس افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.