اختلاس در پست بانک روستای گنبدلی سرخس/ فرماندار سرخس: پرونده در دستگاه قضایی مفتوح و در دست پیگیری است/ مسئولان پست بانک در بازداشت موقت هستند
اختلاس در پست بانک روستای گنبدلی سرخس/ فرماندار سرخس: پرونده در دستگاه قضایی مفتوح و در دست پیگیری است/ مسئولان پست بانک در بازداشت موقت هستند
فرماندار سرخس در گفتگوی اختصاصی با نسیم سرخس با تأیید خبر اختلاس در پست بانک روستای گنبدلی سرخس اظهار کرد: پرونده این اختلاس در دستگاه قضایی مفتوح و در دست پیگیری است.

حسین سنجرانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نسیم سرخس، با تأیید خبر اختلاس در پست بانک روستای گنبدلی این شهرستان گفت: جلسه‌ای با نمایندگان مردم برگزار کردیم و در جریان پیگیری پرونده این اختلاس قرار گرفتند.

 

فرماندار سرخس افزود: آنچه برای ما مهم است حق و حقوقات مردم بوده و تا ریال آخر مدافع حقوق مردم هستیم.

 

وی تصریح کرد: متأسفانه عدم نظارت دقیق بر دستگاه‌ها موجب می‌شود که این نظارت ضعیف سیستم، سوءاستفاده‌هایی را در پی داشته باشد.

 

سنجرانی اظهار داشت: به‌محض اطلاع از این موضوع پرونده در دستگاه قضایی باز شده و مراحل تحقیقات این پرونده در حال انجام است و تمام مراحل قانونی تا دریافت حق و حقوقات مردم از سوی مسئولان پست بانک صورت می‌گیرد.

 

رئیس شورای تأمین شهرستان سرخس بیان داشت: میزان اختلاس در این پست بانک در حد شایعات است که پس از کار کارشناسی و تحقیقات قضایی مشخص می‌شود.

 

فرماندار سرخس به برخورد با مسئولان این پست بانک اشاره کرد و افزود: مسئولان این پست بانک در بازداشت موقت هستند و فرایند این پرونده در دستگاه قضایی در دست پیگیری است.

 

سنجرانی در پایان خاطرنشان کرد: حق و حقوقات مردم قطعاً به آن‌ها بازگردانده می‌شود به شرطی که فرایند نهایی آن از طریق قانون رسیدگی شود.

انتهای پیام/