لیبرال‌ها به دنبال ضربه زدن به‌ انقلاب از پنجره «نفوذ» هستند
لیبرال‌ها به دنبال ضربه زدن به‌ انقلاب از پنجره «نفوذ» هستند
فرمانده سپاه سرخس «نفوذ» را یکی از حربه‌های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: لیبرال‌هایی که انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) آن‌ها را از در بیرون کرد، اکنون درصدد هستند که از پنجره نفوذ به درون حاکمیت و مدیریت کشور وارد شوند.

سرهنگ عیسی صفری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی را اسلام، امام، وحدت و امت دانست و گفت: امروز حفظ انقلاب از خود انقلاب مهم‌تر و سخت‌تر است و همه آحاد ملت باید با حفظ تفکر بسیجی و انقلابی در راستای حفظ موجودیت انقلاب در میدان عمل به وظیفه و تکلیف خود عمل کنند.

 

فرمانده سپاه سرخس به مهم‌ترین دستاوردهای خارجی انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: عظمت و عزتمندی ایران و جهان اسلام، آبرومندی و تشخیص سایر ادیان، صدور انقلاب اسلامی و تقویت اعتماد ملت‌های تحت سلطه غرب برای استقلال‌طلبی از مهم‌ترین دستاوردهای خارجی انقلاب اسلامی است.

 

وی «نفوذ» را یکی از حربه‌های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: لیبرال‌هایی که انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) آن‌ها را از در بیرون کرد، اکنون درصدد هستند که از پنجره نفوذ به درون حاکمیت و مدیریت کشور وارد شوند.

 

صفری اظهار داشت: تجربه ۳۸ ساله انقلاب اسلامی نشان داده است که حفظ تفکر انقلابی و روحیه جهادی راهگشای مشکلات کشور بوده و نگاه لیبرالی و روشنفکری و وابستگی به بیگانگان مشکلی از مردم ما حل نمی‌کند.

 

فرمانده سپاه سرخس بیان داشت: بخش عمده‌ای از مشکلات کشور به این دلیل است که از فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جهادی فاصله گرفته‌ایم.

 

وی ادامه داد: مهم‌ترین وظیفه و رسالت ما برای حفظ انقلاب اسلامی، بصیرت انقلابی، معرفت دینی و اسلامی و مجاهدت در جهاد کبیر است.

 

صفری اتحاد، همدلی و همبستگی زیر چتر ولایت و اسلام و قانون اساسی را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: حفظ انقلاب اسلامی در گروه عوامل ایجادکننده نظام و انقلاب و ارزش‌های اسلامی، تفکر امام راحل، ولایت‌فقیه، انسجام درونی و حفظ روحیه استکبارستیزی و دشمن‌شناسی است.

انتهای پیام/