افتتاح ۷۱ پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در شهرستان سرخس
افتتاح ۷۱ پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در شهرستان سرخس
فرماندار سرخس اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی 71 پروژه عمرانی بااعتباری بالغ‌بر 132 میلیارد تومان در شهرستان سرخس افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حسین سنجرانی در جلسه آغاز برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی که در فرمانداری شهرستان برگزار شد، گفت: ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور خاطرات شیرینی است که مردم ایران اسلامی در تاریخ رقم زدند.

 

وی به یادآوری دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۳۸ سال از عمر بابرکت آن پرداخت و تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی مشکلات مضاعفی در کشور وجود داشت که با پیروزی انقلاب اسلامی و جهاد جهادگران که از جان‌ودل برای آبادانی کشور تلاش کردند، امروز شاخص‌های کشور در برخی بخش‌ها مانند آب و برق از ۹۰ درصد عبور کرده است.

 

فرماندار سرخس بابیان اینکه زیربناهای توسعه‌ای کشور در قبل از انقلاب بسیار ضعیف بود، تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ۱۰۰ درصد روستاهای ما برق دارند و حدود ۹۰ درصد امکانات زیربنایی تا دورترین روستاهای ما رفته است.

 

سنجرانی با تأکید بر اینکه ملت ایران اجازه استقرار دوباره بیگانگان در کشور را نمی‌دهد، عنوان کرد: حضرت امام (ره) استقلال و آزادگی همیشگی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

 

وی افزود: امروز اگر انتخاباتی در کشور برگزار می‌شود، همه می‌پذیرند که باید مسئولیت را به افراد منتخب مردم واگذار کنند.

 

فرماندار سرخس در ادامه به پروژه‌های افتتاحی شهرستان سرخس در دهه فجر امسال اشاره کرد و اظهار داشت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ۷۱ پروژه عمرانی بااعتباری بالغ‌بر ۱۳۲ میلیارد تومان در شهرستان سرخس افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

سنجرانی خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد پروژه‌هایی که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد، مربوط به شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق است.

انتهای پیام/