سپاه دژ تسخیرناپذیر نظام است/ پیشکسوتان بسیجی در تمامی عرصه‌ها منشأ خیروبرکت هستند
سپاه دژ تسخیرناپذیر نظام است/ پیشکسوتان بسیجی در تمامی عرصه‌ها منشأ خیروبرکت هستند
نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی سپاه را دژ تسخیرناپذیر نظام دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تأسیس دژی تسخیرناپذیر بوده و به‌عنوان یک نقطه اتکای کلیدی برای نظام جایگاه خودش را حفظ کرده است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز در دیدار جمعی از پیشکسوتان سپاه سرخس گفت: پیشکسوتان مجموعه بسیج و سپاه در هر عرصه‌ای اگر باقدرت و قوت ورود کنند، منشأ خیروبرکت می‌شوند.

 

نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی سپاه را دژ تسخیرناپذیر نظام دانست و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تأسیس دژی تسخیرناپذیر بوده و به‌عنوان یک نقطه اتکای کلیدی برای نظام جایگاه خودش را حفظ کرده است.

 

وی تصریح کرد: نگاه ما به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعصب شغلی نیست بلکه تعصب و وفاداری به‌نظام و انقلاب است و با همین نگاه در مجلس فعالیت داریم.

 

قاضی‌زاده هاشمی در ادامه اصلی‌ترین معضلات شهرستان سرخس را بحران اشتغال و آسیب‌های اجتماعی به‌خصوص مسئله طلاق دانست و افزود: با توجه به ظرفیت‌های خدادادی و منابع عظیم زمینه برای توسعه و آبادانی شهرستان وجود داشته، اما این توسعه همه‌جانبه نبوده است.

 

نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رفع معضل بیکاری در شهرستان سرخس نیازمند روحیه جهادی و ترغیب و حمایت مردم برای ایجاد شغل‌های خانگی است.

 

وی بابیان اینکه کشاورزی سرخس هنوز مکانیزه نشده است، تصریح کرد: با منابع آبی که در شهرستان وجود دارد، می‌توان زمینه اشتغال فراوانی را برای بیکاران در بخش کشاورزی ایجاد کرد.

 

قاضی‌زاده هاشمی اظهار داشت: از هر ۱۰ تقاضای مردم شهرستان از نماینده ۷ مورد آن تقاضای کار است و کمک‌های مالی یا تسهیلات در اولویت‌های بعدی قرار دارد.

انتهای پیام/