تلاش مستمر صنعتگران نفت و گاز عامل تقویت نظام اسلامی در سطح منطقه است
تلاش مستمر صنعتگران نفت و گاز عامل تقویت نظام اسلامی در سطح منطقه است
جمعی از معاونان و مشاوران مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی از مجتمع پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، در حاشیه این بازدید مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد حضور مدیرانی ولایت مدار و حزب الهی در عرصه مدیریت پالایشگاه خانگیران هستیم که این الگو در سطح کارکنان هم دیده می شود.

 

شفیعی اظهار داشت: این مدیران ولایت مدار وفاداری خود را به ارزش های متعالی نظام اسلامی نشان داده اند و ما امروز چنین سبک های مدیریتی را در این عرصه نیاز داریم.

 

وی خطاب به مدیران و کارکنان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس تاکید کرد: صنعت نفت و گاز که امروز شما جهادگران در حال کار و تلاش هستید یکی از مزیت هایی که امروز برای همه نظام های سیاسی در عرصه بین الملل باعث تولید قدرت شده است و تردیدی در آن وجود ندارد بحث انرژی است.

 

مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی با بیان اینکه بحث انرژی همواره به عنوان یک مولفه قدرت ساز و مبنایی مطرح بوده و بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: امروز هر کشوری که قادر باشد در تولید انرژی از رقبای منطقه ای خود پیشی بگیرد به عنوان یک قدرت فرا دست مطرح است.

 

شفیعی ادامه داد: به لطف الهی از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا به امروز مسئولان عالی، سرمایه گذاری گران سنگی را در توسعه و بهره گیری از گاز به عنوان یک نعمت خدادادی انجام داده اند که ما امروز شاهد ثمرات آن هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه این مجموعه عظیم صنعتی در سال ۱۳۶۲ با دست پربرکت مقام معظم رهبری در منطقه خانگیران سرخس به بهره برداری رسیده و تا به امروز باعث سربلندی نظام اسلامی شده است، بیان داشت: به ما کارکنان از حیث تامین امنیت سرباز گمنام امام زمان اطلاق شده است اما این حوزه که کارکنان صنعت گاز در حال تلاش شبانه روزی برای تامین انرژی پاک هستند نه تنها کمتر از تامین امنیت نیست بلکه به مراتب بیشتر است.

 

مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی تاکید کرد: تلاش مستمر صنعتگران نفت و گاز عامل تقویت نظام اسلامی در سطح منطقه شده است.

 

شفیعی خاطرنشان کرد: به هر میزان مدیران و کارکنان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با خلاقیت، نوآوری و مجاهدت بر توسعه و بهره گیری از منابع انرژی اهتمام بورزند به همان میزان بر سطح قدرت نظام اسلامی در عرصه جهانی افزوده می شود.

انتهای پیام/