به‌زودی کشور عراق از لوث وجود تروریست‌ها پاک می‌شود/ از امروز باید برای زمانی که داعش وجود نداشته باشد برنامه‌ریزی کرد
به‌زودی کشور عراق از لوث وجود تروریست‌ها پاک می‌شود/ از امروز باید برای زمانی که داعش وجود نداشته باشد برنامه‌ریزی کرد
نماینده مقام معظم رهبری در عراق گفت: به‌زودی کشور عراق از لوث وجود تروریست‌ها و تکفیری‌ها پاک می‌شود ولی این به معنای تمام شدن جهاد نیست بلکه از آن مهم‌تر تهاجم فرهنگی است که باید با تمام قوا با آن مبارزه کرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، آیت‌الله سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق و نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در بازدید از دفتر رسانه‌ای جنبش نجبای عراق گفت: ان شاء الله به‌زودی کشور عراق از لوث وجود تروریست‌ها و تکفیری‌ها پاک می‌شود ولی این به معنای تمام شدن جهاد نیست بلکه مهم‌تر از آن تهاجم فرهنگی است که باید با تمام قوا با آن مبارزه کرد.

 

نماینده مقام معظم رهبری در عراق افزود: از امروز باید برای زمانی که داعش وجود نداشته باشد برنامه‌ریزی کرد تا پس از جنگ شاهد اختلافات داخلی نباشیم.

 

وی تصریح کرد: اگر در لبنان حزب‌الله به ارشادات مقام معظم رهبری گوش نمی‌داد این پیروزی‌ها نصیبشان نمی‌شد و به این عزت نمی‌رسیدند.

 

آیت‌الله حسینی خاطرنشان کرد: آنچه باید جوانان خوب و حزب‌اللهی به دنبال آن باشند، جذب حداکثری و دفع حداقلی است.

 

نماینده مقام معظم رهبری در پاسخ به درخواست سخنگوی جنبش النجباء عراق که خواستار اجرای ولایت‌فقیه در عراق شد، اظهار داشت: ولایت‌فقیه هیچ‌گونه تعارضی با سایر مراجع ندارند و بحمدالله بصیرت مردم عراق روزبه‌روز بیشتر می‌شود و همچنین باید خود مردم بیدار شوند و مطالبه عمومی برای رسیدن به اهداف عالی ایجاد شود.

 

نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: گروه‌های مقاومت اسلامی باید به‌گونه‌ای عمل کنند که مردم متوجه شوند که خیرخواه برای مردم و کشور هستند و آنچه انجام می‌شود از روی هوای نفس، اغراض و منافع شخصی نیست.

انتهای پیام/