جوان مؤمن و انقلابی محافظه‌کار نیست/ احساس شکست در اقتصاد مقاومتی معنایی ندارد
جوان مؤمن و انقلابی محافظه‌کار نیست/ احساس شکست در اقتصاد مقاومتی معنایی ندارد
امام‌جمعه موقت سرخس پایبندی به ارزش‌های اساسی انقلاب را از شاخصه‌های جوان مؤمن و انقلابی دانست و گفت: جوان مؤمن و انقلابی از تنبلی و محافظه‌کاری پرهیز می‌کند و در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی استوار است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام حسن اکبری نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با توصیه به رعایت تقوای الهی و با تبریک ولادت باسعادت امام حسن عسگری علیه‌السلام گفت: از منظر امام حسن عسگری علیه‌السلام پارسایی در دین، راستگو بودن در سخن، امانت‌داری خوب و خوش‌اخلاقی از ویژگی‌های شیعه واقعی است.

 

امام‌جمعه موقت سرخس به طی الارض امام حسن عسگری به جرجان (گرگان کنونی) اشاره و خاطرنشان کرد: امام حسن عسگری علیه‌السلام ۲۳ سال داشتند که به جرجان طی الارض کردند و این حرکت جلوه‌ای از اعجاز آن حضرت است.

 

وی در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از نخبگان، مدال‌آوران و اساتید دانشگاه صنعتی شریف اشاره و عنوان کرد: جنبش دانشجویی همان حرکت و اقدام جهادی است که در مسیر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب صورت می‌گیرد.

 

اکبری نیا تصریح کرد: جوان مؤمن و انقلابی باید به سمتی حرکت کند که خط و مسیرش، خط و مسیر انقلاب اسلامی باشد.

 

خطیب نماز جمعه سرخس پایبندی به ارزش‌های اساسی انقلاب را از شاخصه‌های جوان مؤمن و انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: جوان مؤمن و انقلابی از تنبلی و محافظه‌کاری پرهیز می‌کند و در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی استوار است.

 

امام‌جمعه موقت سرخس با تأکید بر اینکه جوانان مؤمن و انقلابی می‌توانند در پیشرفت کشور تأثیرگذار باشند، ادامه داد: حضور جهادی و اقدام جهادی جوانان مؤمن و انقلابی در عرصه‌های مختلف موجب پیشرفت کشور می‌شود.

 

وی تسلیم نشدن در برابر فشارها را از دیگر شاخصه‌های جوان انقلاب برشمرد و بیان داشت: جوان مؤمن و انقلابی در برابر سختی‌ها احساس شکست نمی‌کند و در مسیر انقلاب اسلامی ثبات قدم دارد.

 

اکبری نیا پیشرفت و حل مشکلات کشور را درگرو اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: در اقتصاد مقاومتی احساس شکست معنایی ندارد.

 

امام‌جمعه موقت سرخس برگزاری همایش «نقش جوانان در تصمیم‌گیری‌ها» توسط کمیته جوانان ستاد نماز جمعه سرخس را یک حرکت ارزشمند عنوان کرد و افزود: این حرکت نشان داد که جوانان مؤمن  و انقلابی ما می‌توانند در هر عرصه‌ای حضور موفق داشته باشند.

انتهای پیام/