رزمایش پدافند غیرعامل در شهرستان سرخس برگزار می‌شود
رزمایش پدافند غیرعامل در شهرستان سرخس برگزار می‌شود
معاون عملیات سپاه امام رضا (ع) گفت: با همکاری پالایشگاه خانگیران در آینده نزدیک شاهد برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در شهرستان سرخس خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، با حضور مدیران ارشد پالایشگاه گاز سرخس و مسئولان نظامی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی، جلسه پدافند غیرعامل در این مجتمع گازی برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار رسول جباری معاون عملیات سپاه امام رضا (ع) در این جلسه گفت: با همکاری پالایشگاه خانگیران در آینده نزدیک شاهد برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در شهرستان سرخس خواهیم بود.

 

وی در ادامه به پشتیبانی مردم از ولایت در ۹ دی اشاره کرد و افزود: مردم صاحب اصلی انقلاب هستند و حضور آنان در پشتیبانی از اسلام، انقلاب و ولایت باعث پیروزی در تمامی عرصه‌ها شد که نمونه بارز آن‌هم ۹ دی بود.

 

معاون عملیات سپاه امام رضا (ع) اظهار داشت: مردم چه در زمان جنگ تحمیلی و چه بعد از انقلاب در زمان سازندگی همیشه در تمامی عرصه‌ها حضور داشتند و نقش خود را در پاسداری از انقلاب و ولایت‌فقیه نشان دادند.

 

جباری حضور مردم در پاسداری از ارزش‌های انقلاب در فتنه ۸۸ را نشان بارز و قدرتمند مردم در پشتیبانی از ولایت‌فقیه عنوان کرد و بیان داشت: هر زمان که رهبر معظم انقلاب در برهه‌های حساس مردم را در پشتیبانی از ولایت فراخوانی کردند حضور بسیجیان و آحاد جامعه که برگرفته از اعتقادات معنوی آنان به امامت و ولایت بوده کارساز شده و مردم به تبعیت از ایشان به میدان آمدند و وفاداری خود را به انقلاب اثبات کردند.

 

وی بابیان اینکه بسیجیان در تمامی عرصه‌ها در پاسداری از ولایت حضور فعالی دارند خاطرنشان کرد: ما باید بسیج را برای مقابله با هرگونه تهدید در آمادگی کامل نگه داریم، زیرا بسیجیان باید آموزش را فراگیرند تا در مواقع تهدیدات بتواند نقش خود را ایفا کند.

 

معاون عملیات سپاه امام رضا (ع) بابیان اینکه پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در منطقه مرزی سرخس به‌عنوان یکی از مراکز حساس شناخته ‌شده و وظیفه سپاه پاسداری از آن است تأکید کرد: در منطقه سرخس و به‌ویژه در خود پالایشگاه، خیل عظیم بسیجیان برای دفاع از هرگونه تهدید در آمادگی قرار دارند و آمادگی همه‌جانبه برای دفاع در مقابل تهدیدات وجود دارد.

انتهای پیام/