جسور کردن دشمن در فتنه ۸۸ خیانت به نظام اسلامی بود/ توجه به ایام‌الله برای امت‌های صبور مایه عبرت است
جسور کردن دشمن در فتنه ۸۸ خیانت به نظام اسلامی بود/ توجه به ایام‌الله برای امت‌های صبور مایه عبرت است
امام‌جمعه سرخس گفت: در فتنه 88 فتنه گران به نمادهای مقدس ما همچون عاشورای حسینی، بسیج و پایگاه‌های مختلف مذهبی تعرض کردند و باوجوداینکه باطن این مسئله برای مردم روشن شد، اما بسیاری از خواص سکوت کرده و پایشان را عقب گذاشتند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ ظهر امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان سرخس با گرامیداشت حماسه ۹ دی و بابیان اینکه رسالت پیامبران هدایت مردم به‌سوی آگاهی است، گفت: توجه به ایام‌الله برای امت‌های صبور و شکور نشانه و عبرت است.

 

امام‌جمعه سرخس تأکید کرد: از هر طرفی به حماسه ۹ دی نگاه کنیم دست قدرت الهی را می‌بینیم؛ حماسه ۹ دی مانند ۲۲ بهمن یوم‌الله است و باید آن را گرامی بداریم.

 

وی با اشاره به حوادث سال ۸۸ و بابیان اینکه فتنه از قتل بدتر است، تصریح کرد:در فتنه ۸۸ جنود شیطان بنایشان براندازی نظام بود، اما خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده و در حقیقت دشمنان در این فتنه گورشان را با دست خودشان کندند.

 

ارژنگ بیان داشت: در فتنه ۸۸ فتنه گران به نمادهای مقدس ما همچون عاشورای حسینی، بسیج و پایگاه‌های مختلف مذهبی تعرض کردند و باوجوداینکه باطن این مسئله برای مردم روشن شد، اما بسیاری از خواص سکوت کرده و پایشان را عقب گذاشتند.

 

امام‌جمعه سرخس ادامه داد: مردم ایران اسلامی در ۹ دی با بصیرتی که از سوی خداوند متعال به آن‌ها عنایت شده بود، به ندای رهبری لبیک گفتند و بساط فتنه و فتنه گران را جمع کردند.

 

وی اظهار داشت: سلطنت‌طلب‌ها، اپوزسیون خارج نشین و گروه‌های معاند در فتنه ۸۸ برای براندازی نظام متحد شدند، اما مردم به صحنه آمدند و چنان سیلی محکمی به آن زدند که دشمن سال‌ها به عقب رانده شود.

 

ارژنگ خاطرنشان کرد: در حماسه ۹ دی به کسی دعوت‌نامه داده نشد، بلکه مردم به‌صورت خودجوش برای حمایت از دین خدا آمدند، بنابراین باید با نگاه عبرت به آن نگاه کنیم.

 

امام‌جمعه سرخس تصریح کرد: تمامی کسانی که در فتنه ۸۸ با سکوت و بیانیه‌های فتنه‌انگیزشان دشمن را جسور کردند، به نظام اسلامی خیانت کردند.

 

وی ایران اسلامی را الگوی کشورهای مظلوم و ستم دیده دانست و افزود: امروز مسئولان ما باید با عملکردشان مردم را نسبت به آینده انقلاب اسلامی امیدوار کنند.

انتهای پیام/