آموزش سالیانه ۱۱۰ هزار مهارت آموز توسط فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی
آموزش سالیانه ۱۱۰ هزار مهارت آموز توسط فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی
مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی بابیان اینکه متأسفانه مدرک‌گرایی بر مهارت‌آموزی در جامعه ما غلبه کرده است، گفت: سازمان فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی سالیانه 110 هزار نفر را در دو بخش دولتی و خصوصی در سطح 55 مرکز دولتی و 960 آموزشگاه آزاد، آموزش مهارتی‌ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، افشین رحیمی در بازدید از پالایشگاه گاز سرخس گفت: آموزش های مهارتی به افراد جویای کار و شاغلان دو مأموریت اساسی این سازمان در سطح جامعه است.

 

وی بابیان اینکه سازمان فنی و حرفه‌ای مأموریت مهارت‌آموزی در سطح کشور را بر عهده دارد تصریح کرد: این سازمان هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده و در تلاش هستیم تا به افراد جویای کار، دوره‌ها و آموزش‌های ورود به بازار کار ارائه شود.

 

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به شاغلان در صنایع کشور را از برنامه‌های این سازمان عنوان کرد و افزود: ما در راستای همکاری‌های دوجانبه با صنایع، کارکنان شاغل در این مراکز را آموزش می‌دهیم.

 

رحیمی یکی از مشکلات جامعه امروز را علاقه به کسب دانش و عدم توجه به مهارت‌آموزی توسط افراد عنوان کرد و بیان داشت: متأسفانه مدرک‌گرایی بر مهارت‌آموزی در جامعه ما غلبه کرده است.

 

وی در ادامه از آمادگی این سازمان برای همکاری‌های دوجانبه با شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد خبر داد و گفت: ما آمادگی داریم تا نیروهای کار ماهر و نیروهای پیمانکاری پالایشگاه را آموزش دهیم و آموزش‌های کارآفرینی را در حوزه صنعت نفت و گاز ارتقاء دهیم.

 

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی یادآور شد: سازمان فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی سالیانه ۱۱۰ هزار نفر را در دو بخش دولتی و خصوصی در سطح ۵۵ مرکز دولتی و ۹۶۰ آموزشگاه آزاد، آموزش مهارتی‌ می‌دهد.

انتهای پیام/