کشف کالای قاچاق میلیونی در سرخس
کشف کالای قاچاق میلیونی در سرخس
فرمانده انتظامی سرخس گفت: در راستای مقابله با پدیده قاچاق، از یک دستگاه تریلر در مرز سرخس مقدار 2 هزار 780 کیلوگرم شمش فلزی قاچاق کشف شد.

سرهنگ محسن باقرزاده در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر انتقال مقادیر زیادی فلزهای قیمتی از نوع مس و آلومینیوم به خارج از کشور توسط خودروهای ترانزیتی، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی سرخس افزود: ماموران دایره مبارزه با کالای قاچاق این فرماندهی با انجام کار اطلاعاتی، موفق به شناسایی یک دستگاه تریلر که قصد خارج شدن از مرز سرخس را داشت شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی این تریلر حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.

 

وی تصریح کرد: در بازرسی دقیق از این تریلر که با همکاری گمرک شهرستان صورت گرفت، مقدار  ۲ هزار و ۷۸۰ کیلوگرم شمش فلزی از نوع مس به ارزش بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال که به طرز ماهرانه ای در باک خودرو جاسازی شده بود کشف و در این راستا یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

 

باقرزاده خاطرنشان کرد: پلیس در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری درباره برخورد با کالای قاچاق، با اشراف اطلاعاتی به صورت جدی با هر گونه قاچاق برخورد می کند.

انتهای پیام/