ساخت دستگاه شیر کنترل دمای کوره گاز واحد نم‌زدایی شوریجه سرخس
ساخت دستگاه شیر کنترل دمای کوره گاز واحد نم‌زدایی شوریجه سرخس
کارشناس ارشد تعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه سرخس از ساخت دستگاه شیر کنترل دمای کوره گاز احیاء واحد نم‌زدایی ذخیره‌سازی شوریجه در این مجتمع گازی خبر داد.

حسام‌الدین کماری علائی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: این شیر کنترل کوره که توسط یکی از شرکت‌های خارجی ساخته و نصب‌ شده بود، اخیراً دچار اشکال شده و باعث از سرویس خارج شدن این واحد نم‌زدایی شد.

 

کارشناس ارشد تعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه سرخس با تأکید بر اینکه تعمیر و تأمین دستگاه به‌هیچ‌وجه امکان‌پذیر نبود.، تصریح کرد: با شدت گرفتن برودت هوا و نیاز شدید عملیاتی برای سرویس قرار دادن این واحد نم‌زدایی، همکاران واحد ابزار دقیق با تلاش شبانه‌روزی اقدام به بررسی، طراحی در بخش سخت‌افزار و مطالعه برنامه و بازطراحی در بخش نرم‌افزار این دستگاه در مدت‌زمان کوتاهی اقدام کردند.

 

وی بیان داشت: طراحی این پروژه با استفاده از دانش فنی، ابتکار و همت متخصصان ابزار دقیق در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس و با استفاده از مهندسی معکوس صورت گرفت که این مهم باعث در مدار قرار گرفتن این واحد نم‌زدایی شد.

 

کماری علائی در پایان یادآور شد: شیر کنترل دمای کوره گاز احیا وظیفه کنترل ترکیب هوا و سوخت را بر عهده دارد و این دستگاه در حال حاضر بر روی کوره نصب و عملیاتی شده است.

انتهای پیام/