جبهه مقاومت حرف اول منطقه را می‌زند/ «آمریکای دوره ترامپ» اگر حامی اسرائیل باشد بازهم سیلی محکمی خواهد خورد
جبهه مقاومت حرف اول منطقه را می‌زند/ «آمریکای دوره ترامپ» اگر حامی اسرائیل باشد بازهم سیلی محکمی خواهد خورد
مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه امام رضا (ع) گفت: رویکردهای «آمریکای دوره ترامپ» اگر برای تأمین منافع رژیم صهیونیستی باشد، قطعاً بازهم آمریکا سیلی محکمی خواهد خورد.

سردار علی‌اکبر گرمه‌ای در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تأکید بر اینکه سیاست‌های آمریکا در قبال ایران با «آمریکای دوره ترامپ» تغییری نمی‌کند، گفت: دو حزب حاکم در آمریکا در استراتژی و آرمان یکی هستند، اما تاکتیک آن‌ها برای رسیدن به هدف متفاوت است.

 

مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه امام رضا (ع) افزود: آمریکا دست از حمایت رژیم صهیونیستی که او را به‌عنوان ژاندارمی برای منطقه خاورمیانه می‌داند، برنمی‌دارند تا به قول خودشان خاورمیانه جدید شکل بگیرد.

 

وی بابیان اینکه تشکیل خاورمیانه جدید توسط آمریکایی‌ها توهمی بیش نیست، تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری خاورمیانه جدید، خاورمیانه اسلام است.

 

سردار گرمه‌ای ادامه داد: دونالد ترامپ رئیس‌جمهور جدید آمریکا روش‌هایی کاسب‌کارانه دارد، بااین‌وجود منافع آمریکا را به منافع حزبی‌اش ترجیح می‌دهد.

 

مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه امام رضا (ع) با اشاره به حوادث منطقه و حمایت‌های آمریکا و عربستان سعودی از تروریست‌های تکفیری در راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی اظهار داشت: امروز در سیاست‌های منطقه آن‌کسی که حرف اول را می‌زند، قطعاً جبهه مقاومت و نهضت مقاومت است.

 

وی بیان داشت: راهپیمایی بیست‌میلیونی زائران حسینی در اربعین که بزرگ‌ترین اجتماع و همایش جهانی است، بدون حادثه در ناامن‌ترین منطقه دنیا رخ می‌دهد، بنابراین این همایش باید برای آمریکایی‌ها پیام و مفهوم داشته باشد.

 

سردار گرمه‌ای عنوان کرد: رویکردهای «آمریکای دوره ترامپ» اگر برای تأمین منافع رژیم صهیونیستی باشد، قطعاً بازهم آمریکا سیلی محکمی خواهد خورد.

 

مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اعتراضات اخیر خیابانی در آمریکا تصریح کرد: این اعتراضات درواقع شبیه همان سیاست دوقطبی دشمن در بعد از انتخابات سال ۸۸ ایران است، اما جای تعجب دارد که رسانه‌های انگلیسی که سینه خود را برای انعکاس فتنه ۸۸ در ایران چاک داده بودند، چرا امروز مردم آمریکا را به آرامش دعوت می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه اعتراضات خیابانی هم برای آمریکایی‌ها حاوی پیام است، تصریح کرد: تکرار اشتباهات فاحش و فریاد جدایی‌طلبی نظام آمریکا را از درون خواهد پاشید و نوید آن از وقایع اخیر در این کشور روشن است.

انتهای پیام/