شهادت زائران ایرانی، مُهر قبولی زیارت این عزیزان است/ چنین جنایاتی عزم مؤمنین را جزم‌تر می‌نماید
شهادت زائران ایرانی، مُهر قبولی زیارت این عزیزان است/ چنین جنایاتی عزم مؤمنین را جزم‌تر می‌نماید
آیت‌الله سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق در پی انفجار تروریستی در شهر حله عراق که منجر به شهادت عده‌ای از زائران امام حسین (ع) شده بود، پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، آیت‌الله سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق و نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان در پیامی شهادت جمعی از زائران عزیز حسینی را تسلیت گفت.

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

وَمَا نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلا أَنْ یُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَمِیدِ

 

بار دیگر دست غدر و خیانت استکبار از آستین وهابیت داعشی بیرون آمد و جمعی از رهروان ولایت و عاشقان اهل‌بیت علیهم‌السلام را به خاک و خون کشید؛ همانان که مسیر خاندان اباعبدالله علیه‌السلام با گام‌های استوار به نشان تجدید بیعت قدم نهادند تا به یزیدیان زمان اعلام نمایند که پیرو خط سرخ حسین هستند و گوش‌به‌فرمان و وفادار ولایت‌اند.

 

آری دشمنان کوردل قبل از شروع راهپیمایی عظیم در کنار مرقد مطهر عسگریین جمعی از مؤمنین و هم‌وطنان ما را به خاک و خون کشیدند، شاید بتوانند با رعب از حضور انبوه ملت بکاهند غافل از اینکه چنین جنایاتی عزم مؤمنین را جزم‌تر می‌نماید و شاهد حضور بی‌سابقه هواداران ولایت در کنار مرقد عسگریین علیهماالسلام بودند.

 

پس از پایان این راهپیمایی عظیم و معجزه‌آسا عصبانیت و خشم خود را با کشتار بی‌رحمانه جمعی دیگر از دلدادگان خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام ابراز نمودند؛ ولی موالیان اهل‌بیت و خانواده‌های شهدای عزیز فاجعه، شهادت این عزیزان را مهر قبولی زیارت می‌دانند زیرا رهرو کسانی هستند که فرمودند، «و کرامتنا من الله الشهاده».

 

اینجانب این کرامت الهی را به خانواده‌های محترم شهدای این فاجعه تبریک عرض نموده و از خداوند سبحان جهت شهیدان، فسیح جنان و برای بازماندگان صبر و سلوان و اجر بی‌پایان مسئلت می‌نمایم.

 

سید مجتبی حسینی

نماینده مقام معظم رهبری (مدظله) در عراق

۲۶ صفر المظفر ۱۴۳۸

انتهای پیام/