بازدید نخبگان و استعدادهای برتر خراسان رضوی از پالایشگاه سرخس
بازدید نخبگان و استعدادهای برتر خراسان رضوی از پالایشگاه سرخس
جمعی از نخبگان عضو بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی در راستای آشنایی با چالش‌های حوزه صنعت نفت و گاز از شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، مدیر عملیات این شرکت در این دیدار با معرفی پالایشگاه گاز سرخس گفت: این مجتمع گازی به‌عنوان تنها پالایشگاه شرق کشور و تأمین‌کننده انرژی گاز طبیعی حوزه شمال شرق کشور مطرح است.

 

محمد فرزانه مقدم بابیان اینکه این شرکت روزانه توان تولید ۶۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی را دارد، افزود: با توجه به حجم ذخیره‌سازی گاز طبیعی در مخزن شوریجه و در پیش بودن فصل زمستان، پالایشگاه خانگیران در آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به عموم هم‌وطنان قرار دارد.

 

وی بیان داشت: متخصصان داخلی و مشاوران جوان پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد آماده هرگونه همکاری با بنیاد نخبگان استان در طرح‌ها و پروژه‌های صنعت نفت و گاز هستند.

 

همچنین در ادامه این بازدید سرپرست و نماینده بنیاد نخبگان خراسان رضوی گفت: بنیاد نخبگان استان در سال ۹۳ راه‌اندازی شد و در حال حاضر جزو بنیادهای پیشتاز در حوزه نخبه پروری است.

 

جواد داودیان افزود: در حال حاضر حدود یک هزار نخبه و استعداد برتر و مخترع از جوانان استان در حوزه‌های علوم پایه، المپیاد و جشنواره‌ها، فنی، مهندسی و مهارتی، تحت پوشش بنیاد نخبگان خراسان رضوی قرار دارند.

 

وی در پایان تأکید کرد: مقرر شد نخبگان و استعدادهای برتر در گروه‌های تیمی و تخصصی از سوی بنیاد نخبگان استان به پالایشگاه خانگیران معرفی و در جلسات مشترک، راهکارها و زمینه‌های مشارکت نخبگان بررسی و ارائه شود.

انتهای پیام/