عده‌ای با جهل خود خوراک چند روز رسانه‌های ضدانقلاب را فراهم کردند/ آقایی از پول بیت‌المال تأمین می‌شود بعد خودش را لیبرال معرفی می‌کند
عده‌ای با جهل خود خوراک چند روز رسانه‌های ضدانقلاب را فراهم کردند/ آقایی از پول بیت‌المال تأمین می‌شود بعد خودش را لیبرال معرفی می‌کند
امام‌جمعه سرخس با تقدیر از بسیجیان دانشگاه‌های خراسان رضوی در دفاع از نماینده ولی‌فقیه در استان در خصوص اتفاق اخیر مشهد و تهمت‌های ناروا به ایشان، گفت: عده‌ای با جهل خود خوراک چند روز رسانه‌های ضدانقلاب را فراهم کردند و به این خیال بودند که فضا را در خراسان با التهاب و چندقطبی جلوه دهند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ صبح امروز (چهارشنبه) در همایش مشترک ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های بسیج این شهرستان که در مسجد امام حسن مجتبی علیه‌السلام سرخس برگزار شد، گفت: حضرت امام (ره) به‌عنوان رهبر مسلمین جهان خود را یک بسیجی می‌دانست و بر بسیجی بودن خود افتخار می‌کرد.

 

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه باید در عرصه عمل تفکر بسیجی را نشان بدهیم، افزود: بسیجی عمیقاً متدین و متعهد و در درجه اول مؤمن بالله بوده و اهل خرافات و تحجر نیست.

 

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم تفکر بسیجی توسعه یابد، باید شاخصه‌های اخلاقی را در خودمان خلق کنیم، یعنی بداخلاقی و کج‌خلقی در بسیجیان ما وجود ندارد.

 

ارژنگ خاطرنشان کرد: بسیجی اهل علم و آگاهی و معرفت بخشی است؛ بسیجی طرفدار علم بوده و جامعه نیز به این علم نیاز دارد.

 

امام‌جمعه سرخس بابیان اینکه عده‌ای بسیج را منحصر در دفاع مقدس می‌دانند، خاطرنشان کرد: آن روز تکلیف بسیج دفاع جانانه از کشور بود و امروز رسالت و تکلیف بسیج هدایت‌گری و روشنگری است.

 

وی به سه شاخصه و رسالت مهم بسیجیان اشاره کرد و افزود: دشمن امروز از اهرم فضای مجازی برای ضربه زدن به کشور و ارزش‌های انقلابی استفاده می‌کند، به همین دلیل بسیج و بسیجیان ما باید حضور فعال‌تر و جدی‌تری در این فضا داشته باشند و پایگاه‌های قوی توسط نیروهای انقلابی برای روشنگری در این خصوص ایجاد شود.

 

ارژنگ روشنگری و مقابله با کج روی‌ها را از دیگر رسالت‌های بسیج دانست و تصریح کرد: نیروهای انقلابی باید برای زهرهای فضای مجازی پادزهر داشته باشند.

 

امام‌جمعه سرخس با تقدیر از بسیجیان دانشگاه‌های خراسان رضوی در دفاع از نماینده ولی‌فقیه در استان در خصوص اتفاق اخیر مشهد و تهمت‌های ناروا به ایشان، اظهار داشت: عده‌ای با جهل خود خوراک چند روز رسانه‌های ضدانقلاب را فراهم کردند و به این خیال بودند که فضا را در خراسان با التهاب و چندقطبی جلوه دهند.

 

وی ادامه داد: یک برنامه‌ای که اهمیت و تأثیری هم در جامعه ندارد تعطیل می‌شود، بعد با جهل و غفلت عده‌ای برنامه‌ای تدارک می‌بینند که علیه نماینده ولی‌فقیه فضایی ایجاد شود، اینجا اگر نیروهای انقلابی یکدیگر را پیدا نکنند، ضربه می‌خورند.

 

ارژنگ با تأکید بر اینکه در فضای مجازی باید اقدامات جدی صورت بگیرد، بیان داشت: نیروهای انقلابی اگر صحنه فضای مجازی را خالی کرده و منفعل باشند، دشمن این فضا را پر می‌کند و باید به دنبال او بدویم.

 

امام‌جمعه سرخس اظهار داشت: امروز اگر در جامعه روشنگری صورت نگیرد، دشمن را به اهدافش نزدیک کرده‌ایم، بنابراین نباید نسبت به توطئه‌های او بی‌تفاوت باشیم و جایی که آرمان‌های نظام و انقلاب نشانه گرفته‌شده، اجازه جولان دادن به دشمن را بدهیم.

 

وی تصریح کرد: جامعه‌ای که جهل در او رواج پیدا کند، ولی زمان تنها می‌ماند و این جهل در زمان ابی‌عبدالله علیه‌السلام به اوج خود رسیده بود.

 

ارژنگ تأکید کرد: عده‌ای که سینه‌چاک آمریکا بودند و احساس می‌کردند ارتباط با آمریکا تحولی شگرف در درون نظام اسلامی ایجاد می‌کند، دیدند که رابطه با آمریکا برکتی در زندگی آن‌ها و مردم ندارد.

 

امام‌جمعه سرخس بسط گفتمان انقلاب اسلامی را از دیگر رسالت‌های بسیجیان دانست و بیان داشت: مردم ما باید سینه‌چاک نظام اسلامی باشند و این گفتمان ترویج شود.

 

وی افزود: آقایی که با پول بیت‌المال تأمین می‌شود به‌جایی که گفتمان انقلاب اسلامی را ترویج کند، مطرح می‌کند که تک‌تک سلول‌های بدنم لیبرالی است، یعنی در مقابل تفکر انقلاب اسلامی قرار دارد.

 

ارژنگ با تأکید بر اینکه باید جلوی تفکر شبه روشنفکری را گرفت، خاطرنشان کرد: باید با مسلح شدن به دانش روز و با تفکر بسیجی گفتمان انقلاب اسلامی را ترویج کنیم.

انتهای پیام/