حضور کم‌رنگ مسئولان در مراسمات انقلابی مایه شرمساری است/ مسئولان بگویند از چه می‌ترسند که در یادواره شهدا شرکت نمی‌کنند!
حضور کم‌رنگ مسئولان در مراسمات انقلابی مایه شرمساری است/ مسئولان بگویند از چه می‌ترسند که در یادواره شهدا شرکت نمی‌کنند!
فرمانده سپاه سرخس با انتقاد از حضور کم‌رنگ برخی مسئولان در برنامه‌های بسیج و مراسمات انقلابی گفت: باید آسیب‌شناسی صورت بگیرد که چرا برخی از مسئولان محلی در برنامه‌هایی که برای تقویت جبهه انقلاب و انقلاب اسلامی در شهرستان برگزار می‌شود، حضوری کم‌رنگ دارند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سرهنگ سید مرتضی شارعی مقدم صبح امروز (چهارشنبه) در همایش مشترک ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های بسیج این شهرستان که در مسجد امام حسن مجتبی علیه‌السلام سرخس برگزار شد، گفت: روحانیت و بسیجیان ما باید در تراز انقلاب اسلامی عمل کرده تا بتوانند نیرویی انقلابی تربیت کنند.

 

فرمانده سپاه سرخس مسجد را سنگر مستحکم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: مساجد ما محل پیدایش انقلاب اسلامی هستند و اگر تداوم انقلاب اسلامی در مساجد منهای انقلابی گری باشد، آن مسجد در تراز انقلاب نیست.

 

وی بابیان اینکه دشمن با اصل نظام اسلامی ما دشمن است، تصریح کرد: دشمن با حضور دین در عرصه سیاست مشکل دارد، بنابراین مسجد تراز انقلاب اسلامی باید این نقش را به‌خوبی ایفا کند.

 

شارعی مقدم اظهار داشت: امام جماعت ما امروز باید عمار گونه مسائل منطقه و جهان اسلام را روشنگری و بیانات مقام معظم رهبری را در مساجد تبیین کند.

 

فرمانده سپاه سرخس با انتقاد از حضور کم‌رنگ مسئولان در برنامه‌های بسیج و مراسمات انقلابی عنوان کرد: حضور کم‌رنگ برخی مسئولان محلی در مراسمات انقلابی مایه شرمساری است؛ مسئولان بگویند از چه می‌ترسند که در یادواره شهدا شرکت نمی‌کنند؟

 

وی ادامه داد: باید آسیب‌شناسی صورت بگیرد که چرا برخی از مسئولان محلی در برنامه‌هایی که برای تقویت جبهه انقلاب و انقلاب اسلامی در شهرستان برگزار می‌شود، حضوری کم‌رنگ دارند.

 

شارعی مقدم با تأکید بر اینکه انقلاب به حضور مردم و مسئولان و فداکاری آن‌ها در عرصه‌های مختلف نیاز دارد، افزود: بقا و تداوم انقلاب اسلامی به حضور مردم و مسئولان در صحنه‌های انقلاب است.

 

فرمانده سپاه سرخس در پایان به ویژگی‌ها و شاخصه‌های نیروهای انقلابی اشاره و خاطرنشان کرد: خدامحوری، خستگی‌ناپذیری، دشمن‌شناسی، مجاهد به‌تمام‌معنا بودن، اولویت‌سنجی و اهل بصیرت بودن از مهم‌ترین شاخصه‌های نیروهای انقلابی است.

انتهای پیام/