تمام فکر و ذکر دولت باید رفع مشکلات اقتصادی مردم باشد/ چیزی به‌جز دشمنی از آمریکایی‌ها به ما نرسیده است
تمام فکر و ذکر دولت باید رفع مشکلات اقتصادی مردم باشد/ چیزی به‌جز دشمنی از آمریکایی‌ها به ما نرسیده است
امام‌جمعه موقت سرخس با تأکید بر اینکه تمام فکر و ذکر دولت و نخبگان باید رفع مشکلات اقتصادی مردم باشد، گفت: دولت باید در عمل نشان بدهد که برای رفع مشکلات اقتصادی مردم و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی چه اقداماتی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام حسن اکبری نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با توصیه به رعایت تقوای الهی و با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم اصفهان گفت: با گذشت ۳۷ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی از آمریکایی‌ها چیزی به‌جز دشمنی به ما نرسیده است.

 

امام‌جمعه موقت سرخس با تأکید بر اینکه ملت ایران هیچ نگرانی در خصوص انتخابات اخیر آمریکا ندارند، افزود: نیاز امروز کشور بالا بردن بصیرت سیاسی و غافل نشدن از توطئه‌های دشمن است.

 

وی به حفظ استحکام داخلی اشاره و تصریح کرد: تمام فکر و ذکر دولت و نخبگان باید رفع مشکلات اقتصادی مردم باشد و این نیاز امروز کشور است.

 

خطیب نماز جمعه سرخس اظهار داشت: دولت باید در عمل نشان بدهد که برای رفع مشکلات اقتصادی مردم و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی چه اقداماتی انجام داده است.

 

اکبری نیا اجرای اقتصاد مقاومتی را تنها را برون‌رفت از مشکلات اقتصادی دانست و افزود: امروز مردم ما از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند، بنابراین نباید اجازه بدهیم سربلندی، عزت و شرافت ما به خاطر مشکلات اقتصادی زیر پا گذاشته شود.

 

امام‌جمعه موقت سرخس بر گسترش و ترویج روحیه انقلابی بین مردم و نخبگان تأکید کرد و گفت: وصیت‌نامه و راه امام (ره) می‌تواند در این مسیر نقشه راه ما باشد.

 

وی در پایان از مردم ولایتمدار شهرستان سرخس و ستاد بازسازی عتبات عالیات در برپایی «موکب میقات الرضا علیه‌السلام» در شهر کربلای معلی برای پذیرایی از زائران حسینی تقدیر کرد و این اقدام را موجب افتخار ملت ولایی ایران و شهرستان سرخس عنوان کرد.

انتهای پیام/