جاده سرخس قتلگاه و بیکاری ام الامراض شهرستان شده است/ هر شخصی در آمریکا روی کار بیاید نوکر رژیم صهیونیستی است/ آمریکایی که در حل مشکلات خودش درمانده چطور می‌تواند مشکلات کشور ما را حل کند
جاده سرخس قتلگاه و بیکاری ام الامراض شهرستان شده است/ هر شخصی در آمریکا روی کار بیاید نوکر رژیم صهیونیستی است/ آمریکایی که در حل مشکلات خودش درمانده چطور می‌تواند مشکلات کشور ما را حل کند
امام‌جمعه سرخس با اشاره به مشکلات شهرستان سرخس و بابیان اینکه بیکاری ام الامراض کشور و این شهرستان شده است، گفت: امروز شهرستان سرخس به‌مثابه آدم پولدار و سرمایه‌داری است که به خاطر یک بیماری نمی‌تواند بسیاری از غذاها را میل کند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با توصیه به رعایت تقوای الهی و با اشاره به برگزاری انتخابات در آمریکا گفت: در سیستمی که مبتنی بر زورگویی و ستم پایه‌گذاری شده، تفاوت جدی و ماهوی بین افراد نیست، بنابراین فرقی وجود ندارد که چه کسی وارد کاخ سفید می‌شود.

 

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه دموکراسی واقعی نیز در آمریکا وجود ندارد، افزود: هرکسی که در آمریکا روی کار بیاید، به دنبال استثمار و بهره‌کشی از دیگر کشورها بوده و قطعاً حافظ منافع و نوکر رژیم صهیونیستی است.

 

وی در ادامه به چرایی انتخاب ترامپ به‌عنوان رئیس‌جمهور جدید آمریکا اشاره و تصریح کرد: ترامپ گفتمانی را مطرح کرد که گفتمان جنبش ۹۹ درصدی وال‌استریت است؛ گفتمانی که علیه حکومت آمریکا دست به قیام زده است.

 

ارژنگ اظهار داشت: مناظرات انتخاباتی آمریکا، فقط بخشی از آمریکای بدون روتوش را نشان داد؛ آمریکایی که امروز ۲۰ تریلیون دلار بدهی دارد و هرسال ۲۳ هزار نفر در این کشور با اسلحه کشته می‌شوند.

 

خطیب نماز جمعه سرخس دستاورد سیاست‌های آمریکا را وجود ۴۰ میلیون گرسنه عنوان کرد و افزود: فقر و خشونت در داخل و جنگ در خارج امروز مشکلات زیادی را برای آمریکایی به وجود آورده است تا جایی که کهنه سربازان آمریکایی به خاطر وقایع افغانستان و عراق دست به خودکشی می‌زنند.

 

وی ادامه داد: امروز کسی در آمریکا روی کار آمده، که به‌صورت علنی اعلام کرد آمریکا داعش را به وجود آورده و این گروه‌های تروریستی توسط دلارهای عربستان و قطر تأمین می‌شوند.

 

ارژنگ بیان داشت: آمریکایی که ۲۰ تریلیون دلار بدهی و ۴۰ میلیون گرسنه دارد و نمی‌تواند برای مشکلات خودش غلطی بکند، چه طور می‌تواند مشکلات کشور ما را حل کند.

 

امام‌جمعه سرخس به خودکم‌بینی برخی مسئولان کشور اشاره و تصریح کرد: متأسفانه امروز برخی از سیاستمداران ما ناراحت هستند که با انتخاب رئیس‌جمهور جدید آمریکا، برجام کنار گذاشته شود؛ چرا باید سیاست ما باسیاست آمریکایی‌ها گره بخورد؟

 

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: آمریکایی که در حل مشکلات خودش درمانده و در باتلاق مشکلاتی که خود در خاورمیانه به وجود آورده، گرفتار شده است، چه طور می‌تواند مشکلات کشور ما را حل کند.

 

وی  بابیان اینکه نظام سرمایه‌داری آمریکا از درون در حال فروپاشی است، افزود: آمریکایی که به دنبال قوی شدن است، نمی‌پذیرد که دیگر کشورها مستعمره او نباشند.

 

ارژنگ در ادامه با اشاره به مشکلات شهرستان سرخس و بابیان اینکه بیکاری ام الامراض کشور و این شهرستان شده است، گفت: امروز شهرستان سرخس به‌مثابه آدم پولدار و سرمایه‌داری است که به خاطر یک بیماری نمی‌تواند بسیاری از غذاها را میل کند.

 

امام‌جمعه سرخس تصریح کرد: شهرستانی که امروز تأمین‌کننده هفت استان کشور است، هنوز نتوانسته مردم خودش را از این نعمت خدادادی بهره‌مند کند.

 

خطیب نماز جمعه سرخس اظهار داشت: روزانه میلیون‌ها از گوگرد پالایشگاه سرخس به فروش می‌رسد، بعد جاده شهرستان به یک قتلگاه تبدیل شده است.

انتهای پیام/