رهبری هوشمندانه امام خامنه‌ای موجب شکست توطئه‌های آمریکا شده است/ آمریکایی‌ها از حادثه طبس درس عبرت بگیرند
رهبری هوشمندانه امام خامنه‌ای موجب شکست توطئه‌های آمریکا شده است/ آمریکایی‌ها از حادثه طبس درس عبرت بگیرند
فرماندار سرخس با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها به‌هیچ‌عنوان قابل‌اعتماد نیستند، گفت: «انقلاب اسلامی» مهم‌ترین دستاورد برای بشریت و به‌خصوص ملت ایران بود که اجازه نخواهد داد، آمریکا و عوامل او در تضعیف نظام و استحاله این انقلاب حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حسین سنجرانی در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان شهرستان سرخس گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی و روزشمار تقویم ملت ایران، ۱۳ آبان روز بسیار مقدس و تأثیرگذاری است.

 

فرماندار سرخس افزود: می‌توان به جرات گفت که بعد از یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، ۱۳ آبان یکی از تأثیرگذارترین رویدادهای تاریخی در تقویم ملت ایران است.

 

وی تصریح کرد: دانشجویان پیرو خط امام بر اساس وظیفه و تکلیف ملی و مذهبی و دینی و شرعی خودشان در ۱۳ آبان لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند که از این حرکت امام (ره) به‌عنوان انقلاب دوم ملت ایران نام بردند.

 

سنجرانی اظهار داشت: با تسخیر لانه جاسوسی امریکا و اسنادی که آمریکا برای اهداف ۵۷ ساله خود در ایران برنامه‌ریزی کرده بود کشف شد و امروز در دسترس همگان برای روشنگری قرار گرفته است.

 

فرماندار سرخس به جنایت‌ها و خباثت‌های آمریکا در منطقه و جهان اشاره کرد و افزود: بعد از جنگ جهانی دوم از سال ۱۹۴۵ تاکنون شاهد ۵۰ حمله نظامی آمریکا در سراسر دنیا علیه بشریت هستیم.

 

وی بابیان اینکه آمریکایی‌ها باید از حوادثی چون حادثه طبس درس عبرت بگیرند، عنوان کرد: رسالت امروز ما اطاعت از منویات مقام معظم رهبری در حفظ روحیه انقلابی گری و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای اعتلای نظام اسلامی است.

 

سنجرانی ادامه داد: تمام مسائل و مشکلات منطقه و پیش‌بینی کارشناسان، حکایت از زمین‌گیر شدن آمریکا در اقصی نقاط جهان دارد.

 

فرماندار سرخس بیان داشت: امروز شاهد شکست توطئه‌های آمریکا در سوریه، عراق، حمایت او از داعش و گروه‌های تکفیری و تروریستی، تأمین مهره‌اش در یمن و انتخابات لبنان هستیم.

 

وی تصریح کرد: حقانیت ملت‌های آزاده جهان و دفاع ایران اسلامی از مستضعفان نشان می‌دهد که آمریکا روزبه‌روز، رو به اضمحلال و زوال است.

 

سنجرانی اظهار داشت: امروز بسیاری از کارشناسان جهان آمریکا را کشوری ورشکسته می‌دانند که بیش از ۱۹ تریلیون دلار بدهی این کشور در اقتصاد جهانی است.

 

فرماندار سرخس در ادامه با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها به‌هیچ‌عنوان قابل‌اعتماد نیستند، تصریح کرد: «انقلاب اسلامی» مهم‌ترین دستاورد برای بشریت و به‌خصوص ملت ایران بود که اجازه نخواهد داد، آمریکا و عوامل او در تضعیف نظام و استحاله این انقلاب حرکت کنند.

 

وی بابیان اینکه رهبری هوشمندانه امام خامنه‌ای موجب شکست توطئه‌های آمریکا شده است، عنوان کرد: همه ملت ایران وظیفه دارند که در راستای آن بصیرت و آگاهی و بینشی که امروز مقام معظم رهبری تبیین می‌کنند، حرکت کنند که اساس ولایت‌فقیه نیز اطاعت از رهبر معظم انقلاب است.

 

سنجرانی در پایان تصریح کرد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای تمامی مسئولان فصل الخطاب است و وقتی ایشان دستوری را صادر می‌کنند، دیگر جایی از اِعراب باقی نمی‌ماند.

انتهای پیام/