دستگیری دو سارق حرفه‌ای با ۲۵ فقره سرقت در سرخس
دستگیری دو سارق حرفه‌ای با ۲۵ فقره سرقت در سرخس
فرمانده انتظامی سرخس گفت: پلیس شهرستان سرخس با دستگیری دو سارق حرفه‌ای پرده از 25 فقره سرقت در این شهرستان برداشت.

سرهنگ محسن باقرزاده در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: در پی چند فقره سرقت منزل از سطح شهر سرخس موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی سرخس افزود: تیم دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه‌های سرقت، گشت‌های هدفمندی را با کمک مأموران کلانتری مرکزی شروع کردند.

 

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از چندین روز تحقیقات گسترده میدانی با استفاده از سرنخ‌های به‌جامانده، دو نفر از سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها تعداد زیادی لوازم منزل، ابزارآلات ساختمانی و قطعات خودرو کشف کردند.

 

باقرزاده اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به بیش از ۲۵ فقره سرقت منزل، ساختمان‌های در حال ساخت، مغازه و قطعات خودرو در سطح شهرستان سرخس و فروش قسمتی از اموال مسروقه به فردی مالخر اعتراف که تیم رسیدگی کنند با هماهنگی مقام قضایی مالخر را دستگیر و اموال مسروقه را نیز کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی سرخس با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس از سارقان برای دستگیری همدستان و دیگر سرقت‌های احتمالی، از شهروندان خواست در صورت هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک، موارد را به پلیس شهرستان اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/