بانوان طلبه سرخس با اصول مشاوره آشنا شدند
بانوان طلبه سرخس با اصول مشاوره آشنا شدند
مسئول آموزش اداره امور مشاوره خواهران حوزه علميه خراسان گفت: پیرو درخواست مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) سرخس، تیم مشاوره ای برای برگزاری کارگاه های آموزشی و مشاوره های فردی در روزهاي پاياني مهرماه به این مدرسه اعزام شد.

به گزارش نسیم سرخس، خانم اصغری با اعلام این خبر گفت: پیرو درخواست مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) سرخس، تیم مشاوره ای برای برگزاری کارگاه های آموزشی و مشاوره های فردی در روزهای پایانی مهرماه به این مدرسه اعزام شد.

وی با اشاره به ارتقا سطح آگاهی های فردی و اجتماعی و روابط خانوادگی طلاب، افزود: کارگاه های آموزشی تفاوت های زن و مرد، روابط زناشویی، ازدواج و تربیت فرزند، به صورت گروهی و مشاوره پزشکی و تجویز دارو و نیز مشاوره خانواده به صورت فردی انجام شد.

مسئول آموزش اداره امور مشاوره خواهران حوزه علمیه خراسان در پایان با بیان اینکه در کارگاه های آموزشی ۱۰۷ نفر و مشاوره انفرادی ۷۱ نفر شرکت داشتند، اظهار کرد: از برنامه های مرکز مشاوره در سرخس استقبال بسیار خوبی صورت گرفت و طلاب و خانواده آنان خواهان ادامه برگزاری کارگاه های مشاوره ای به صورت مستمر در این شهرستان بودند.

گفتنی است، تیم مشاوره ای مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان در هفته های آینده نیز چند سفر به مدارس علمیه سه استان خراسان خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری حوزه

انتهای پیام/