بازدید سردار مطیعی از پالایشگاه گاز سرخس
بازدید سردار مطیعی از پالایشگاه گاز سرخس
سردار مطیعی معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور به همراه مدیران و کارشناسان HSE وزارت نفت، از شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس بازدید کردند.

سید اسماعیل قادری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: این بازدید باهدف ارزیابی آمادگی مدیران و کارکنان این پالایشگاه در برابر مخاطرات مختلف ازجمله نشت گاز ترش و آسیب‌پذیری شبکه رایانه‌ای پالایشگاه در برابر حملات سایبری انجام شد.

 

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست پالایشگاه سرخس افزود: در این بازدید گزارشی از خطرات گاز ترش و اقدامات انجام شده برای افزایش آمادگی کارکنان برای مقابله با شرایط اضطراری ناشی از انتشار این گاز ارائه شد.

 

قادری اظهار داشت: ارائه آموزش‌های ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست به نفرات پیمانکار و رسمی از مهم‌ترین اقدامات واحد HSE این شرکت بوده و علاوه بر آن سیستم‌های تشخیص گاز و آتش در واحدهای عملیاتی، گاز سنج‌های پرتابل همراه نفرات، ماسک فرار و دستگاه‌های تنفسی نیز برای شناسایی گاز ترش و کاهش اثرات آن بر کارکنان در این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

وی ادامه داد: در این بازدید کارشناسان سازمان پدافند غیرعامل از واحد فناوری اطلاعات این شرکت بازدید کرده و اقدامات انجام شده برای جلوگیری از حملات سایبری را مورد ارزیابی قرار دادند.

 

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط‌ زیست پالایشگاه گار سرخس یادآور شد: پس از ارائه گزارش کارشناسان سازمان پدافند غیرعامل، سردار مطیعی معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور از اقدامات انجام شده در این مجتمع گازی برای مقابله با شرایط بحرانی ناشی از نشت گاز ترش تقدیر به عمل آورد و وضعیت شبکه رایانه‌ای پالایشگاه در برابر حملات سایبری را مثبت ارزیابی کرد.

انتهای پیام/